Μενού
Η Ιωάννα Μαλέσκου στην εκπομπή «TV Queen»
Η Ιωάννα Μαλέσκου στην εκπομπή «TV Queen» | (Glomex)
  • Α-
  • Α+

Αν προσπαθήσουμε να περιγράψουμε συνοπτικά την ολοκαίνουρια μεγάλη παραγωγή του Open, που έχει θέσει ως αποστολή της τον μεγαλεπήβολο στόχο να αναδείξει τη νέα βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, μια λέξη φτάνει: γιατί; Όχι, μόνο ένα, πολλά, αμέτρητα γιατί, με ένα κυρίαρχο, που τα καλύπτει όλα: γιατί αυτή η -ασυντόνιστη- επιχείρηση επιστροφής στην πλέον πρόχειρη, πλέον στημένη και πλέον ανούσια τηλεόραση των '90s-'00s; 

Το νέο TV Queen του Open, μπορεί να χρησιμεύσει μόνο ως αντιπαράδειγμα, ως αντι-πρότυπο του είδους τηλεόρασης, που δεν έχει πια καμία θέση και καμία απήχηση στη σημερινή εποχή. Η πρεμιέρα του είχε χαρακτηριστικά Τιτανικού, μόνο σε ό,τι αφορά το ναυάγιο, δεδομένου ότι το ούτως ή άλλως παλιακό concept, και ως σύλληψη και ως εκτέλεση «έμπαζε» από παντού. 

Το πρώτο α-τάλεντ σόου της ιστορίας

Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, η νέα εκπομπή θύμισε ριάλιτι του παρελθόντος, που όμως δεν είχε αντικείμενο. Στο Fame story για παράδειγμα ή στα ριάλιτι τάλεντ σόου με αντικείμενο τον χορό που έχουμε δει κατά καιρούς, στο κυριακάτικο live έβλεπες ανθρώπους που τραγουδούσαν ή χόρευαν, με τη συνοδεία μπαλέτων, σκηνικών, φωτισμών. Έκαναν δηλαδή κάτι που συνιστά σόου, προσέφεραν -καλό, κακό ή μέτριο- θέαμα. Το Tv Queen δεν έχει καν αυτό.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί το Κομφούζιο και το Ράδιο Αρβύλα δεν θα ξεπεραστούν ποτέ

Στην πρεμιέρα είδαμε να στριμώχνονται μπροστά σε κριτές και παρουσιάστρια (σε στούντιο μεγέθους πρωινής εκπομπής) 17 παίκτριες, οι οποίες προσπάθησαν να πείσουν κοινό και κριτές ότι έχουν ταλέντο να γίνουν παρουσιάστριες, λέγοντας με πολλά κομπιάσματα, κενά και στιγμές αμηχανίας, κάτι σαν το ποιηματάκι τους: μια παπαγαλία παρουσίασης άλλοτε δελτίου καιρού κι άλλοτε παράξενων ειδήσεων (όπως π.χ. ότι σε μια ελληνική πόλη, ένας κύριος δίχασε την κοινή γνώμη, δωρίζοντας ένα άγαλμα από τυρί για να τοποθετηθεί στην κεντρική πλατεία…). Αν το cringe ήταν το ζητούμενο, η πρεμιέρα του TV Queen, το αποθέωσε.

Ενδεικτική, της αμηχανίας, της έλλειψης νοήματος και λογικής της εκπομπής, είναι η παρουσίαση διαγωνιζόμενης, η οποία εμφανίστηκε ως ρεπόρτερ που βγαίνει από την Κέρκυρα για να καλύψει το διάσημο έθιμο με το πέταγμα της κανάτας από τα μπαλκόνια και επί λέξει, είπε:

«Βρισκόμαστε κοντά στο σπίτι της κυρίας Άντζελας Γκερέκου, η οποία φέτος δεν θα βρίσκεται με τον αείμνηστο σύζυγό της, Τόλη Βοσκόπουλο, όπως συνήθιζε κάθε χρόνο, αλλά με τη μονάκριβη κόρη της…».

Η πληροφορία - φράση ότι «δεν θα βρίσκεται με τον αείμνηστο» (που έφυγε πριν από τρία χρόνια), είναι ένα μόνο δείγμα των έμφυτων ταλέντων στην παρουσίαση που επέδειξαν στην πρεμιέρα οι διαγωνιζόμενες.

Απέναντι στις παίκτριες, οι τέσσερις κριτές, Έλενα Χριστοπούλου, Τάσος Τρύφωνος, Κατερίνα Γκαγκάκη, Παντελής Τουτουντζής, προσπαθούσαν -ενίοτε ματαίως- να κρύψουν τη βαρεμάρα τους και να κάνουν σοβαρή κριτική σε ένα θέαμα που στερούνταν σοβαρότητας, ενώ απέναντι στους κριτές ο Αντρέας Μικρούτσικος, έκανε κριτική στις κριτικές τους. Κι είναι πράγματι θαυμαστό το ότι τόσοι άνθρωποι κατάφεραν για περίπου τρεις ώρες να κρίνουν φιλότιμα το τίποτα.

Διαγωνιζόμενες με όραμα

Κοινό στοιχείο των διαγωνιζόμενων ότι όλες έχουν όνειρο να γίνουν παρουσιάστριες, γενικώς. «Πιστεύω ότι θα μου ταίριαζε καλύτερα η παρουσίαση η κεντρική, αλλά είμαι ανοιχτή σε προτάσεις» δήλωνε η μία, ενώ μια άλλη συστηνόταν λέγοντας: «Δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι εκπομπή θέλω να κάνω, γι’ αυτό ήρθα εδώ, για να μου πουν οι ειδικοί. Είμαι ένας καμβάς και θα αφήσω να με ζωγραφίσουν».

Δηλαδή, είναι τόσο αποφασισμένες να κυνηγήσουν το όνειρο, που δεν έχουν σκεφτεί ακόμα ακριβώς ποιο είναι αυτό. 

Είχαν, βέβαια, σκεφτεί ποια είναι τα πρότυπα τους. Οι περισσότερες δήλωσαν θαυμάστριες της Ελένης Μενεγάκη. Από εκεί και πέρα, τα μόνα ονόματα που ακούστηκαν ως πρότυπα παρουσίασης από τις νέες επίδοξες παρουσιάστριες ήταν του Νίκου Κοκλώνη, παραγωγού του TV Queen, της Ιωάννας Μαλέσκου και της Κατερίνας Καινούριου. Είπαμε, σε κάθε της λεπτομέρεια η νέα παραγωγή είχε τον τρόπο της να κορυφώνει το «άβολο». 

Η -πανέμορφη- παρουσιάστρια Ιωάννα Μαλέσκου επέστρεψε στην τηλεόραση με πολύ τρακ, όπως δήλωσε, κι ακόμα περισσότερες αυτονόητες ερωτήσεις στις παίκτριες (όπως «δεν διστάζεις όμως να τσαλακωθείς ε;», «είσαι ανοιχτή στις προκλήσεις;») και άκυρα γέλια, σε άσχετες ατάκες («είσαι Δίδυμος, οπότε ποιος από τους δύο εαυτούς σου είναι σήμερα εδώ; Χαχαχά!»). Εννοείται πως δεν παρέλειψε να μνημονεύσει μέχρι και το τελευταίο σουξέ του Νίκου Κοκλώνη, τραγουδώντας «έχω μάτι, μάτι μάτι μάτι έχω». 

Λάθη, κενά και τεχνικά προβλήματα

Το ούτως ή άλλως cringe του όλου θεάματος, γινόταν ακόμα πιο άβολο από τα τεχνικά προβλήματα, τα κενά, τα λάθη, την εμφανέστατη στον θεατή βιασύνη και προχειρότητα στο στήσιμο της εκπομπής, που κορυφώθηκε σε μια άλλ’ αντ’ άλλων ψηφοφορία στο τέλος, η οποία ολοκληρώθηκε ως άρμοζε στο ασυντόνιστο εγχείρημα: με τη Μαλέσκου να ανακοινώνει ότι οι τρεις υποψήφιες θα είναι τέσσερις.

Όσο για τις αναφορές σε «σχολή» και «Ακαδημία» έκαναν ακόμα πιο άβολο ένα θέαμα που θα μπορούσε να σταθεί περισσότερο όχι ως απομίμηση, αλλά ως παρωδία παλιάς τηλεόρασης, την οποία όχι, δεν νοσταλγήσαμε.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA