Μενού
  • Α-
  • Α+

Με την κατάθεση ξεχωριστών πορισματικών εκθέσεων των κομμάτων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της εξεταστικής επιτροπής που συγκροτήθηκε κατόπιν πρότασης  του ΣΥΡΙΖΑ, για τη διερεύνηση της λειτουργίας των εταιρειών δημοσκοπήσεων και τα κονδύλια που διατέθηκαν στα ΜΜΕ για την καμπάνια ενημέρωσης  των κινδύνων της πανδημίας.

Διαβάστε ακόμη: Αδωνις Γεωργιάδης: Έρχονται έλεγχοι στα social media για κατ' οίκον υπηρεσίες κομμωτικής

Το τελικό πόρισμα της Νέας Δημοκρατίας υπογραμμίζει ότι οι καταγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ «κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος» και κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι είχε ως μοναδικό στόχο  την «πολιτική στοχοποίηση, σπίλωση και δίωξη πολιτικών αντιπάλων, χωρίς ωστόσο να υφίσταται όχι μόνον η ύπαρξη αποδεικτικών στοιχείων, αλλά αυτή ακόμη η ύπαρξη νομικών και πολιτικών επιχειρημάτων με αποτέλεσμα από τις πρώτες ακόμη συνεδριάσεις της Επιτροπής, να καταφανεί πλήρως το άτοπον, το προσχηματικόν και το άνευ αντικειμένου και ουσίας της όλης διαδικασίας».

Συμπερασματικά κατά τη ΝΔ απεδείχθη πέραν πάσης αμφιβολίας «η μη ύπαρξη τόσο ποινικών όσο και πολιτικών ευθυνών πολιτικών προσώπων για τις υπό κρίση υποθέσεις", ενώ όπως αναφέρει για μια ακόμη φορά η προσπάθεια της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης "να υφάνει σκάνδαλα και να σπιλώσει πολιτικά και ηθικά τους αντιπάλους της κατέπεσε παταγωδώς».

Στον αντίποδα με το πόρισμα του ο ΣΥΡΙΖΑ  κατηγορεί την κυβέρνηση για «εργαλειοποίηση της πανδημίας» προκειμένου όπως ισχυρίζεται «να προβεί με παντελώς αδιαφανείς τρόπους» στη χρηματοδότηση και τον έλεγχο των ΜΜΕ. Η αξιωματική αντιπολίτευση  κάνει λόγο για «ποδηγετησης» των ΜΜΕ και ζητάει από την Ολομέλεια τη διαβίβαση του φακέλου στην τακτική δικαιοσύνη για περαιτέρω ποινική έρευνα.  

Στη δική του ξεχωριστή πορισματική έκθεση το Κίνημα Αλλαγής  συμπεραίνει μεταξύ άλλων ότι «η ασάφεια που περιβάλλει το περιεχόμενο της επικοινωνίας μεταξύ Υπουργείου και αναδόχου εταιρείας ως προς την επιλογή των ΜΜΕ που θα συμμετείχαν στη διαφημιστική καμπάνια εντοπίζεται ιδίως στην ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των  δύο ομάδων εργασίας. Ο άτυπος χαρακτήρας της επικοινωνίας αυτής προκαλεί σύγχυση ως προς το ποιός ήταν ο προτείνων και ποιός ο τελικώς αποφασίζων. Σύγχυση που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί με τη κατάλληλη χρήση των δυνατοτήτων αποτύπωσης του λόγου και της εικόνας των συμμετεχόντων. Τη δυνατότητα αυτή προσφέρουν όλες οι σύγχρονες πλατφόρμες διαδικτυακής επικοινωνίας, διασφαλιζομένης κατά τα λοιπά της προστασίας των προσωπικών δεδομένων».

Από τη δική του πλευρά το ΚΚΕ κάνει λόγο για πολιτικές ευθύνες στη διαχείριση των κονδυλίων για την καμπάνια προστασίας έναντι της πανδημίας, υποστηρίζοντας ότι η λίστα των ΜΜΕ δεν διαμορφώθηκε με αντικειμενικά κριτήρια και διαφάνεια, αλλά ενείχε πολιτικές σκοπιμότητες. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA