Μενού
  • Α-
  • Α+

Στον αέρα είναι από την Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου, η νέα καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για το city break. Με κεντρικό μήνυμα «greekend: End your week like a Greek», η καμπάνια προβάλλει τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες των ελληνικών πόλεων σε ένα Σαββατοκύριακο. Η καμπάνια επανασυστήνει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, δύο εμβληματικές πόλεις ιδανικές για το πιο «ζωντανό» city-break, στις οποίες μπορεί κανείς να ζήσει ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γεμάτο εμπειρίες, ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που δικαιούται να έχει το δικό του όνομα: Greekend!

«Make your weekend a greekend», είναι το χαρακτηριστικό moto της καμπάνιας. Η καμπάνια έχει ήδη γίνει viral στα social media και στόχος είναι τα νεανικά και δημιουργικά κοινά. Όπως δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας: «Με την καμπάνια για το city break, προσκαλούμε ξανά τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις γνωστές και άγνωστες γωνιές των ελληνικών πόλεων. Η εκκίνηση γίνεται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, φωτίζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το εμπόριο, τη διασκέδαση, τα ξενοδοχεία μας, και φυσικά τα απόλυτα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα: το κλίμα και τους ανθρώπους τους».

Η νέα διαφημιστική καμπάνια θα έχει αρχικά διάρκεια δύο μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους ενώ μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break. 

Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA