Μενού
Κυριάκος Μητσοτάκης
Κυριάκος Μητσοτάκης | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Η υποχρέωση της χώρας μας να ολοκληρώσει μέχρι το τέλος Απριλίου τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό ήταν γνωστή στους παροικούντες τη Ιερουσαλήμ. Μάλιστα, ο κ. Μητσοτάκης είχε και άλλες υποχρεώσεις αυτή την εβδομάδα, θέλησε όμως να δώσει χώρο, προκειμένου να καταγραφεί και να συζητηθεί μια εθνικά σημαντική εξέλιξη, με βάση την οποία καταγράφονται πλήρως σε επίπεδο Ε.Ε. οι ελληνικές θέσεις για την επήρεια των νησιών και την υφαλοκρηπίδα τους.

Μάλιστα, αρκετοί αιφνιδιάστηκαν από το γεγονός ότι οι χάρτες παρουσιάστηκαν στην καρδιά της Μεγάλης Εβδομάδας, ενώ είχαν προηγηθεί αρκετές παρασκηνιακές ενημερώσεις και συνεννοήσεις με τον ΥΠΕΞ Γιώργο Γεραπετρίτη και τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου

Αμηχανία

Αν εξαιρέσει κανείς τον Βελόπουλο που άρχισε να λέει τα δικά του για το ότι η κυβέρνηση δεν ενέγραψε στους χάρτες τα 12 ν.μ. ως χωρικά ύδατα, παρά ανέφερε τη δυνατότητα επέκτασης, είναι ενδιαφέρον ότι εκ δεξιών της ΝΔ δεν καταγράφηκαν σημαντικές αντιδράσεις. Αν εξαιρέσει ίσως κανείς ορισμένους χρήστες του X που κατά παράδοση τα βάζουν με τον Γιώργο Γεραπετρίτη, οι πολιτικές αντιδράσεις ήταν περισσότερο ως προς το γιατί άργησε η κυβέρνηση να κάνει αυτή την κίνηση. Για την... ταμπακιέρα βέβαια κανείς, και ο Μητσοτάκης θεωρεί ότι έχει ένα ακόμα πολύ ισχυρό επιχείρημα να αντιπαραβάλλει σε όσους λένε ότι η κυβέρνηση υποχωρεί παγίως στα εθνικά θέματα. 

Το φάλτσο του Χρυσομάλλη

Μέσα σε αυτό το κλίμα, προσλαμβάνει νέο ενδιαφέρον μια δήλωση που είχε κάνει την Κυριακή στο Documento ο βουλευτής Μεσσηνίας της ΝΔ Μίλτος Χρυσομάλλης, βασικός πολιτικός φίλος και σύμμαχος του Αντώνη Σαμαρά. Στη συνέντευξη που έδωσε λοιπόν υπογράμμισε ότι ο Σαμαράς διεγράφη μεν, αλλά δικαιώθηκε για όσα είπε επί των εθνικών θεμάτων. Θα έχει ενδιαφέρον υπό το πρίσμα των χθεσινών ανακοινώσεων ο γαλάζιος βουλευτής να δώσει μια ακόμα συνέντευξη για να τοποθετηθεί. 

Οι ειδικές αποστολές του Χατζηδάκη

Η υπόθεση με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το φρένο στην αύξησή τους ήταν ένα από τα πρώτα θέματα που κλήθηκε να διαχειριστεί ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης μόλις ανέλαβε καθήκοντα «τοποτηρητή» στο Μαξίμου. Το βασικό πρόβλημα ήταν ο λίγος χρόνος, καθώς οι αυξήσεις προαναγγέλλονταν από αρχές Μαϊου, λόγω της ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας για τα πράσινα καύσιμα, οπότε ο Χατζηδάκης είχε μικρό περιθώριο δράσης.

Σε συνεννόηση με τους συναρμόδιους υπουργούς (Βασίλη Κικίλια-Σταύρο Παπασταύρου) και τους υφυπουργούς (Θάνο Πετραλιά-Νίκο Τσάφο) προκρίθηκε η λύση της μείωσης του τέλος λιμένων, ενώ στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι και κάποιες τιμές θα μειωθούν προοδευτικά όσο μπαίνουμε στην καλοκαιρινή περίοδο. Το μοτίβο αυτής της διαχείρισης κρίσεων θα ακολουθήσει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και στα επόμενα δύσκολα που αναπόδραστα θα έρθουν. 


 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA