Μενού

Σταϊκούρας: «Flyover το 2027 και προαστιακός το 2028» - Τι είπε για το μετρό Θεσσαλονίκης

staikouras
Ο Χρήστος Σταϊκούρας. | EUROKINISSI
  • Α-
  • Α+

Στο μετρό Θεσσαλονίκης, το Flyover και τον προαστιακό δυτικής Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την ένατη τελετή απονομής των βραβείων «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΞΙΑ» του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδας (ΣΒΕ).

«Αλλάζει ριζικά ο χάρτης του συστήματος μεταφορών της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας, ανοίγοντας πλήρως την «βεντάλια» των μεγάλων έργων υποδομής που προωθούνται και αλλάζουν την εικόνα της πόλης, αλλά και διασφαλίζουν μια ποιοτικότερη καθημερινότητα για τους πολίτες και τους επισκέπτες της.

Διαβάστε ακόμα: Αποκαλυπτήρια στον σταθμό Βενιζέλου παρουσία Μητσοτάκη: «Αύριο αλλάζει η όψη της πόλης»

«Το μετρό Θεσσαλονίκης δεν ολοκληρώθηκε από έναν πολιτικό, αλλά με την συνεργασία όλων», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας και πρόσθεσε ότι η υλοποίηση της βασικής γραμμής, αποτελεί «μια συλλογική κατάκτηση που θα ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της πόλης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζοντας ότι αύριο παραδίδεται στους πολίτες της Θεσσαλονίκης η βασική γραμμή του μετρό με 13 σταθμούς, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι σε ένα περίπου χρόνο από σήμερα θα δοθεί προς χρήση και η επέκταση προς την Καλαμαριά και έτσι, όπως επισήμανε «η πόλη θα διαθέτει συνολικά 18 σταθμούς».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε και στα καίρια βήματα που έχουν γίνει για τη βελτίωση στις αστικές συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ, λέγοντας ότι «ανανεώσαμε κατά 50% τον στόλο του οργανισμού».

Επισήμανε δε εμφατικά ότι «το 2027 θα αποδώσουμε το Flyover και το 2028 η δυτική Θεσσαλονίκη πιστεύω να έχει και προαστιακό, με το έργο να δημοπρατείται μέσα στο 2025», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Στην τοποθέτησή του ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι «είναι σημαντικό να γίνεται αυτό, πολλά από τα μέτρα που πήραμε σε δύσκολη περίοδο τα λάβαμε από κοινού. Υπάρχει ένα σταθερό φορολογικό περιβάλλον, η Ελλάδα πετυχαίνει από τους υψηλότερους ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης και δημιουργούνται ποιοτικές θέσεις απασχόλησης».

Μεταξύ άλλων, στην τοποθέτησή του ανακοίνωσε ότι μέσα στον Δεκέμβριο θα συμβασιοποιηθεί το κομμάτι Ιωάννινα - Κακαβιά, στο πρώτο τετράμηνο του 2026 θα ολοκληρωθεί ο Ε65 και εντός του επόμενου πενταμήνου θα «τρέξει» και η σύμβαση για την συντήρηση της Εγνατίας Οδού.

Πρόσθεσε ότι έχει προκύψει ήδη ο ανάδοχος που θα αναλάβει το σιδηροδρομικό έργο Τοξότες - Καρβάλη και εντός του τρέχοντος μηνός θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την αποκατάσταση των ζημιών του Ντάνιελ στον σιδηρόδρομο της Θεσσαλίας. «Θα διαθέσουμε πόρους άνω του 1 δισ. ευρώ για την ανάταξη του σιδηροδρόμου», τόνισε.

Πρόεδρος ΣΒΕ, Λουκία Σαράντη: «Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα έργο πνοής»

«Η βιομηχανία τολμά, αντέχει, πρωταγωνιστεί και πέρα από τα ελληνικά σύνορα, το μετρό είναι ένα έργο πνοής, θα αναβαθμίσει την πόλη ενισχύοντας παράλληλα την βιομηχανία της Θεσσαλονίκης, είναι μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης το μετρό», επισήμανε από την πλευρά της η πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδας (ΣΒΕ), Λουκία Σαράντη.

Εξαίροντας το ρόλο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα στο θέμα της υλοποίησης της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, η κ. Σαράντη είπε:

«Νομίζω θα δέσετε για πάντα την μοίρα σας κύριε υπουργέ, θα δεθεί για πάντα το όνομά σας με αυτό το εγκληματικό έργο», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Μεταξύ άλλων, η ίδια επισήμανε ότι «τα μεγάλα έργα πρέπει να πηγαίνουν μπροστά και να προχωρούν γρήγορα» και πρόσθεσε ότι «το μετρό θα αναβαθμίσει την ποιότητα των συγκοινωνιών στην πόλη, εξυπηρετώντας τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και θα συμβάλλει καταλυτικά στην ανάπτυξη της κοινωνίας και της οικονομίας της Θεσσαλονίκης».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.