ΔΕΘ 2025: «Το ΕΣΥ σήμερα είναι καλύτερο από ποτέ» είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, στη ΔΕΘ 2025, έκανε περιοδεία σε περίπτερα σχετικά με το υπουργείο Υγείας.
Ειδήσεις και Πολιτικά νέα με συνεχή ενημέρωση από το Reader.gr! Ανακάλυψε όλες τις τελευταίες πολιτικές ειδήσεις για την Ελλάδα και τον κόσμο, με διαρκή κάλυψη.