Φανταστείτε ένα κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι αντί να ανταλλάζουν Facebook και Instagram, μοιράζονται τα προφίλ τους στο Spotify. Εντάξει, κάποιοι/ες το κάνετε ήδη αλλά αν σας μαζέψουμε όλους εσάς μαζί, μάλλον δεν γεμίζετε ούτε ταξί.
Στη ταινία Begin Again, ο Dan (Mark Ruffalo) ρωτάει την Gretta (Keira Knightley) για τα είδη μουσικής που έχει στο κινητό της. Εκείνη αρνείται να του αποκαλύψει αυτό το κρυφό μουσικό δωμάτιο μέσα στο οποίο κρύβει τις ενοχικές και λίγο ντροπιαστικές της απολαύσεις.
«Μπορείς να μάθεις πολλά για ένα άτομο μέσα από τις λίστες του», απαντάει ο Dan. Και μπορεί να μη θέλεις να μάθεις τίποτα περισσότερο για ένα άτομο για τον ίδιο λόγο, προσθέτουμε εμείς.
Στο δεύτερο επεισόδιο του High Fidelity, η Zoë Kravitz δίνει τον καλύτερο ορισμό για τη μαγική αυτή διαδικασία του να δημιουργείς μια λίστα. «Το να φτιάχνεις μία playlist είναι μια λεπτή τέχνη. Είναι σα να γράφεις ένα γράμμα αγάπης, αλλά κάπως καλύτερο. Χρησιμοποιείς την ποίηση κάποιου άλλου για να εκφράσεις το πώς νιώθεις».
Στις λίστες του Πολ Μέσκαλ στο Spotify, οι ρόλοι του ζωντανεύουν
Αρκετοί από τους χαρακτήρες που έχει υποδυθεί ο Πολ Μέσκαλ φαίνονται χαμένοι στη μετάφραση της δικής τους γλώσσας. Κάπου ανάμεσα σε σκόρπιες λέξεις και ασύνδετες προτάσεις προσπαθούν να βρουν το νόημα και να εκφραστούν, δίνοντας μορφή στις βαθύτερες ανησυχίες τους.
Για τον Ιρλανδό ηθοποιό, οι ρόλοι του δεν ήταν ποτέ άλλο ένα σενάριο γραμμένο σε χαρτί. Ψάχνει και σκάβει μέσα τους για να φέρει στην επιφάνεια άμορφα χαρακτηριστικά τους και παράλληλα βυθίζεται μέσα σε αχαρτογράφητα νερά του δικού του κόσμου για να τα καταφέρει.
Όπως έχει πει και ο ίδιος, δεν θέλει ποτέ να τελειώσει η διαδικασία στην οποία σκιαγραφεί το ψυχολογικό τοπίο των ρόλων του. Ο μάνατζερ του, συχνά τον αποκαλεί ψυχοπαθή, όταν βλέπει πώς δουλεύει. Ο Μέσκαλ δεν απολαμβάνει απλώς το character development, αλλά διατηρεί και μια ψυχαναγκαστική εμμονή να κρατάει τους χαρακτήρες που υποδύεται μέσα τους ζωντανούς.

Μέσα από τις λίστες του στο Spotify, οι χαρακτήρες του δεν τελειώνουν ποτέ. Βαφτίζει τις playlists με ονόματα των ρόλων του και προσθέτει κομμάτια ανάλογα με την ψυχοσύνθεση κάθε χαρακτήρα.
O "Will" στο The Lost Daughter ακούει μεταξύ άλλων The National, Ye Vagabonds και Gregory Alan Isakov και δεν κρύβει την συναισθηματική του ένταση. Στον ρόλο του "Calum" στο Aftersun ο οποίος μας διέλυσε, ο Μέσκαλ επιλέγει μουσικές από Laura Marling, Julien Baker και Nick Drake, ενώ σε εκείνον του "Junior" στην ταινία Foe, διαλέγει πιο ατμοσφαιρικούς ήχους από Adrianna Lenker, Johnny Cash και Phoebe Bridgers.
Στον "Stanley" από το A Streetcar Named Desire, τα κομμάτια από Caroline Shaw, The 1975 και Cigarettes After Sex φωτίζουν κάποια σκοτεινά στοιχεία του ασταθή χαρακτήρα του.
Και για τον πολύ αγαπημένο ρόλο του "Connell" στο Normal People, οι επιλογές από καλλιτέχνες όπως Bon Iver, Talos, Angus and Julia Stone, The XX και London Grammar δένουν τις άλυτες εσωτερικές αναζητήσεις του αγοριού από το Sligo.
H σχέση του Μέσκαλ με τη μουσική
Ο Πολ Μέσκαλ λατρεύει τα φεστιβάλ και μισεί τους τύπους που ακούν δυνατά μουσική σε δημόσιο χώρο. Πιστεύει, μάλιστα, ότι υπάρχει ένα ξεχωριστό μέρος στην κόλαση για αυτή την κατηγορία ανθρώπων.
Το κομμάτι που επιλέγει να τραγουδήσει σε καραόκε είναι το The Climb από τη Miley Curus, αλλά γενικώς δεν στηρίζει πολύ αυτή την μορφή διασκέδασης γιατί δεν του αρέσει καθόλου να «σκοτώνουν» κομμάτια του Μπομπ Ντύλαν.
Αν τον πετύχετε στο δρόμο πιθανότατα θα τον δείτε να ακούει μουσικές με ενσύρματα ακουστικά. Δε θέλει να μπλέκει με ασύρματα, bluetooth και τέτοια, γιατί φοβάται μη του πέσουν από το αυτί. Κι αν τον ρωτήσετε για τις λίστες του, μάλλον δεν θα σας πει τίποτα.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.