Τεχνολογία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Margherita Hack: Η Google τιμά την ιταλίδα αστροφυσικό με Doodle

Τα 99 χρόνια από τη γέννηση της διακεκριμένης αστροφυσικού Margherita Hack τιμά η Google με Doodle. Πέραν της επιστημονικής της πορείας, είχε και έντονη κοινωνική παρουσία ως υποστηρίκτρια των δικαιωμάτων των ζώων

H σπουδαία αστροφυσικός Margherita Hack (Πηγή: Getty Images)

Την επιστήμονα που ανακάλυψε τον αστεροειδή asteroid 8558,την ιταλίδα αστροφυσικό Margherita Hack τιμά με Doodle η Google. H Margherita Hack γεννήθηκε στις 12 Ιουνίου του 1922 στη Φλωρεντία και ήταν η πρώτη γυναίκα που πήρε έδρα στην αστροφυσική στο Πανεπιστήμιο της Τεργέστης .Πέραν της σπουδαίας επιστημονικής της πορείας, είχε και έντονη κοινωνική παρουσία ως υποστηρίκτρια των δικαιωμάτων των ζώων και υπέρμαχος της ισότητας των δύο φύλων.

Δείτε το Doodle της Google:

Image
Το Doodle της Google

Η Margherita Hack αρχικά σπόύδαζε φιλολογία, ωστόσο μετά το πρώτο έτος των σπουδών της, στράφηκε στη φυσική και διέπρεψε. Ηταν επίσης μέλος της NASA και του Eυρωπαϊκού Οργανισμού  Διαστήματος. Έκανε πολλές δημοσιεύσεις και εξέδωσε πολλά βιβλία αστρονομίας. Τη δεκαετία του 90 τιμήθηκε από την ιταλική κυβέρνηση για το έργο της. Πέθανε στις 29 Ιουνίου 2013 σε ηλικία 91 ετών.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ