Μενού
  • Α-
  • Α+

Την προηγούμενη Δευτέρα το μπλακ άουτ κράτησε για περίπου έξι ώρες. Το βράδυ της Παρασκευής κράτησε για κάτι περισσότερο απο δυο ώρες. Σε κάθε περίπτωση, για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα η εταιρεία Facebook Inc αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τους χρήστες της για τη διακοπή των υπηρεσιών της! Ο προβληματισμός είναι πλέον μεγάλος, αφού κάτι δείχνει να μην πηγαίνει καλά με την εταιρεία να τονίζει πως το νεο μπλακ άουτ οφειλόταν σε μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία. «Διορθώσαμε το πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα».

https://twitter.com/Facebook/status/1446556732977778695?ref_src=twsrc^tfw

Τη Δευτέρα, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων για τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της, WhatsApp, Instagram και Messenger. Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA