Μενού
  • Α-
  • Α+

Η εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ είναι από τις πιο σημαντικές ειδήσεις των τελευταίων ετών στο χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας και ήδη ο νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές με στόχο να τετραπλασιάσει την… πελατεία τα επόμενα 6 χρόνια.

Διαβάστε ακόμη: Ελον Μασκ: Η αινιγματική ανάρτηση που «έριξε» το Διαδίκτυο: «Αν πεθάνω, χάρηκα που σας γνώρισα»

Η εξαγορά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και θα χρειαστεί να περάσει από ελέγχους των σχετικών ρυθμιστικών Αρχών, ωστόσο ήδη έγιναν κάποιες παρουσιάσεις σε επενδυτές και μετόχους. Σύμφωνα με έγγραφα που κατάφεραν να αποσπάσουν οι New York Times, o Μασκ έχει θέσει ως πρώτο στόχο να αυξήσει κατά πολύ την εγκατεστημένη βάση χρηστών για την πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, στην παρούσα φάση το Twitter μετράει περί τα 217 εκ. μηνιαίους χρήστες και στόχος του νέου ιδιοκτήτη είναι ο αριθμός αυτός να φτάσει στα 600 εκ. μέχρι το τέλος του 2025 και μέχρι τα 931 εκ. μέχρι το τέλος του 2028.

Μέσα στα πλάνα για τους στόχους αναφέρεται και μία νέα υπηρεσία που έχει την κωδική ονομασία “X” και εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 104 εκ. συνδρομητές. Δεν υπάρχουν ιδιαίτερες πληροφορίες για το τι θα προσφέρει ακριβώς αυτό το πακέτο συνδρομής, ωστόσο εκτιμάται πως θα είναι κάτι σαν το YouTube Premium, θα παρέχει δηλαδή το περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις.

Μιλώντας και για τις διαφημίσεις, ο Μασκ θέλει να ανεβάζει τον ετήσιο τζίρο του Twitter από τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σήμερα στα 26,4 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι και το τέλος του 2028. Το πιο ενδιαφέρον είναι το πως θέλει να το πετύχει αυτό, καθώς θέλει να διαφοροποιήσει αρκετά την πλατφόρμα. Στην παρούσα φάση, το 90% του τζίρου για το Twitter επιτυγχάνεται μέσω των διαφημίσεων και στόχος είναι το ποσό αυτό να πέσει κάτω από 45% μέχρι και το 2028. 

Όπως είναι απόλυτα κατανοητό, το πλάνο αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα μόνο με χρήστες που θα πληρώνουν συνδρομή και το Twitter Blue είναι ένα πρώτο βήμα, καθώς προσφέρει πολλές έξτρα λειτουργίες με ένα αντίτιμο που φτάνει τα 3 δολάρια το μήνα. Προς το παρόν προσφέρεται σε λίγες περιοχές του πλανήτη και δίνει στους χρήστες ροή χωρίς διαφημίσεις, δυνατότητα αναίρεσης ενός tweet και αναρτήσεις που φτάνουν μόνο σε μικρότερες ομάδες χρηστών.

Μένει βέβαια να ξεκαθαριστεί πως θα διαχωρίζονται οι υπηρεσίες του νέου πακέτου και του Twitter Blue, για να μην δημιουργείται και σύγχυση στους πελάτες. Μέσα σε όλα, ο Μασκ θέλει να φέρει και περισσότερες υπηρεσίες πληρωμών μέσα από το ίδιο το Twitter. Στα άμεσα πλάνα είναι να υπάρξει τζίρος της τάξης των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τα τέλη του 2023 και ο αριθμός αυτός να φτάσει στο 1.3 δισ. δολάρια μέχρι και τα τέλη του 2028!

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA