Μενού
influencer
Influencer | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση βρίσκονται οι influencers στη Γαλλία εξαιτίας της πρόθεσης της κυβέρνησης για δημιουργία νομοθετικού πλαισίου που θα θέτει περιορισμούς στην προώθηση επικίνδυνων προϊόντων ή υπηρεσιών. Οι περιορισμοί θα ξεκινούν από την προώθηση αλκοολούχων ποτών, αθλητικών στοιχημάτων ή χρηματοοικονομικών προϊόντων. Θα απαγορεύονται επίσης αυστηρά οι διαφημίσεις καλλυντικών φαρμάκων ή χειρουργικών επεμβάσεων.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εμπορικούς και επαγγελματικούς σκοπούς θα οφείλουν μάλιστα να ενημερώσουν αν έχουν χρησιμοποιήσει φίλτρα στις φωτογραφίες των προϊόντων που διαφημίζουν. Η επικείμενη νομοθεσία αναμένεται να αλλάξει εντελώς τα δεδομένα χρήσης των μέσων από τα λεγόμενα πρόσωπα επιρροής και ειδικά όσους εκμεταλλεύονται την αναγνωρισιμότητά τους για να ξεγελάσουν καταναλωτές.

Σε περίπτωση απάτης, οι influencers ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απαγόρευση άσκησης του επαγγέλματος, μια κύρωση που μπορεί να λάβει τη μορφή διαγραφής, προσωρινής ή οριστικής, των λογαριασμών τους στα κοινωνικά δίκτυα, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι το Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες που εδρεύουν εκτός Γαλλίας να συμφωνήσουν να συμμετέχουν.

Οι ανακοινώσεις έχουν φέρει αντιδράσεις από το σύνολο των influencers της χώρας, 150 από τους οποίους υπογράφουν μια κοινή επιστολή προς την κυβέρνηση: «Η μόνη σας πυξίδα πρέπει να είναι η προστασία των καταναλωτών από τις υπερβολές μιας μειοψηφίας που πιστεύει ότι όλα επιτρέπονται και η διατήρηση των δραστηριοτήτων μας και των θέσεων εργασίας που δημιουργούμε. Μην σπάσετε το ενάρετο μοντέλο που χτίζουμε στις τέσσερις γωνιές της Γαλλίας, με τους Γάλλους και για τους Γάλλους».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA