Μενού
  • Α-
  • Α+

Μέχρι τον Οκτώβριο του 2020, το Netflix είχε περισσότερους από 195 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, καθιστώντας το άνετα τη μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming ταινιών και σειρών στον κόσμο. Υπάρχει, λοιπόν, πάντα μεγάλο ενδιαφέρον για το ποιες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές είναι οι πιο δημοφιλείς και κέρδισαν τις καρδιές των θεατών.

Το Netflix -που μας έχει συνηθίσει να είναι φειδωλό ως προς τα στοιχεία που δίνει αναφορικά με τη δημοφιλία των προγραμμάτων του- ανακοίνωσε τις πέντε τηλεοπτικές σειρές του δικτύου, που από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του, σημείωσαν την υψηλότερη τηλεθέαση.

Σύμφωνα με το Netflix, οι παρακάτω σειρές έχουν κερδίσει την προτίμηση των συνδρομητών παγκοσμίως και έτσι βρίσκονται στο Top 5 της πλατφόρμας από το ξεκίνημά της. Aξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix υπολογίζει ως μια προβολή τη διάρκεια θέασης άνω των δύο λεπτών, επομένως ακόμα κι αν έχετε παρακολουθήσει μόνο λίγα λεπτά ενός επεισοδίου, εξακολουθεί να μετράει. Επιπλέον, οι αριθμοί προβολής υπολογίζονται ανά νοικοκυριά και όχι σε μεμονωμένους θεατές.

Στην πεντάδα που ακολουθεί, παρατηρούμε ότι το Bridgerton κατάφερε να κερδίσει την πέμπτη θέση παρά το γεγονός ότι κυκλοφόρησε μόλις πριν λίγο καιρό, ξεπερνώντας ακόμα και το The Queen’s Gambit που έφτασε τις 62 εκατομμύρια προβολές και δεν μπήκε στην πεντάδα. Η σειρά ντοκιμαντέρ Tiger King, παραμένει πολύ υψηλά, ενώ η μόνη μη αγγλόφωνη σειρά που συναντάμε στην πεντάδα είναι το ισπανικό hit Casa de Papel.

5. Bridgerton – Season 1 (63 εκατομμύρια νοικοκυριά)

Η πρώτη σειρά της Σόντα Ράιμς για το Netflix, «Bridgerton», αποδείχτηκε τεράστια επιτυχία για την διαδικτυακή πλατφόρμα. Περίπου 63 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολούθησαν την σειρά εποχής μέσα σε 28 μέρες από την Χριστουγεννιάτικη πρεμιέρα της και αυτό σημαίνει πως έκανε το πέμπτο μεγαλύτερο άνοιγμα για original σειρά του καναλιού. Επίσης μέσα σε λίγες μέρες η σειρά κατάφερε να φτάσει στο νούμερο 1 στο Top 10 του Netflix σε 76 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα. Η ιστορία, βασισμένη στα μυθιστορήματα της Τζούλια Κουιν, Αμερικανίδας best selling συγγραφέως που πολύ αγάπησε την Τζέιν Οστεν και την Τζορτζέτ Χέιερ, εκτυλίσσεται το 1813, στο Λονδίνο και το Μπαθ της αριστοκρατίας. Εκεί ζει η «καλή» οικογένεια Μπρίτζερτον, ο πατέρας έχει φύγει από τη ζωή και η μητέρα, με τη βοήθεια των γιων της, προσπαθεί ν' αποκαταστήσει την πρωτότοκη κόρη της, Ντάφνι, που φέτος ντεμπουτάρει και πρέπει ν' αποκατασταθεί για να πάρουν σειρά κι οι υπόλοιπες κόρες.

4. Tiger King: Murder, Mayhem and Madness (64 εκατομμύρια νοικοκυριά)

Η αληθινή ιστορία πίσω από μία εξωφρενική υπόθεση που περιλαμβάνει πληρωμένους δολοφόνους, πολυγαμία, βαρόνους ναρκωτικών και φυσικά τίγρεις. Τα true crime docu-series είναι πάντα δημοφιλή στο Netflix, αλλά κάτι έκανε το Tiger King να ξεχωρίσει όταν κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2020. Ίσως γιατί συνέπεσε με την παγκόσμια έξαρση της πανδημίας Covid-19, κάτι που σήμαινε ότι οι θεατές είχαν κολλήσει στο σπίτι με το Netflix. Πάντως, 64 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολούθησαν τον εξωφρενικό κόσμο των ιδιωτικών ζωολογικών κήπων στην Αμερική και τις σουρεαλιστικές προσωπικότητες που εμπλέκονται με αυτόν. Στο επίκεντρο ήταν ο Joe Exotic, ένας ιδιοκτήτης ενός όχι ιδιαίτερα γνωστού ζωολογικού κήπου στην Οκλαχόμα, που συστήνεται ως «gay πολύγαμος τραγουδιστής της country και cowboy με χαίτη» και ο οποίος διοικεί έναν όχι ιδιαίτερα γνωστό ζωολογικό κήπο στην Οκλαχόμα. Στην ιστορία βλέπουμε κι άλλες ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, πολλά άγρια ζώα και ασφαλώς ανατροπές.

3. Stranger Things – Season 3 (64 εκατομμύρια νοικοκυριά)

Στην τρίτη θέση συναντάμε την τελευταία σεζόν της δημοφιλούς σειράς Stranger Thing, την οποία παρακολούθησαν επίσης 64 εκατομμύρια. Η διαφορά με τον Tiger King ήταν ότι κατάφερε να πιάσει τον ίδιο αριθμό πολύ νωρίτερα. Η τρίτη σεζόν του Stranger Things δικαιολογεί απόλυτα αυτή την παράκρουση των χρηστών του Netflix, αφού τοποθετείται κι αυτή στο υψηλό επίπεδο αφήγησης που μας προσέφεραν τα άλλα μεγάλα franchises της πλατφόρμας. Σε αυτή τη σεζόν το τέρας βρίσκει πρόσφορο έδαφος σε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, ενώ το πιο ενδιαφέρον είναι ότι τα παιδιά είναι πλέον έφηβοι και το μυαλό τους δεν υποτάσσεται πια τόσο εύκολα, αλλά εξακολουθούν να παρασύρονται.

2. La Casa De Papel – Season 4 (65 εκατομμύρια νοικοκυριά)

Αν και το Casa de Papel βάδιζε ολοταχώς για να χτυπήσει σε τοίχο και να δείξει πως πραγματικά δεν υπάρχει καμία ελπίδα να γίνει μια σειρά που θύμιζε την πρώτη σεζόν, η ισπανική συμμορία του Professor συνέχισε την ξέφρενη πορεία του στην πλατφόρμα, με 65 εκατομμύρια νοικοκυριά να παρακολουθούν την τέταρτη σεζόν. .Όχι ότι το Casa de Papel της 1η σεζόν ήταν κανένα αριστούργημα για το είδος του... Σε κάθε περίπτωση το hype συνεχίστηκε, όσο οι χαρακτήρες -πλην της Τόκιο φυσικά- έδειξαν και μια άλλη πτυχή τους, όσο οι εξελίξεις τρέχουν, έστω και βεβιασμένα. Προφανώς, υπάρχουν ακόμη πολλοί θεατές που δεν θεωρούν πως τα ευφυέστατα σχέδια του Professor θα έπρεπε να λήξουν πολύ νωρίτερα.

1. The Witcher – Season 1 (76 εκατομμύρια νοικοκυριά)

Στην κορυφή όλων των πρωτότυπων σειρών του Netflix συναντάμε τη σειρά φαντασίας The Witcher, που βασίζεται στα βιβλία του Πολωνού συγγραφέα, Andrzej Sapkowski και η οποία κρατάει την πρώτη θέση, με 76 εκατομμύρια νοικοκυριά να βλέπουν τον πρώτο κύκλο. Η δημοτικότητά των βιβλίων The Witcher εκτοξεύτηκε μετά από την κυκλοφορία των ομώνυμων videogames, επομένως οι φανς των παιχνιδιών περίμεναν με ανυπομονησία την μεσαιωνική σειρά φαντασίας που συνδυάζει μαγεία, μάχες, δράκους, ξωτικά, σεξ, μυστήριο, αποκεφαλισμούς και τον εντυπωσιακό Χένρι Κάβιλ στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Γκέραλτ της Ρίβια. Όσο για την ιστορία, αυτή εξελίσσεται γύρω από έναν μοναχικό κυνηγό τεράτων, ο οποίος αγωνίζεται να βρει την θέση του σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι συχνά αποδεικνύονται πιο κακοί κι από τα θηρία που κυνηγάει.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA