Kάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο περιμένουν τον Δεκέμβρη και το Spotify Wrapped. Είναι σαν το κομμάτι που λείπει για να κλείσει μαζί του και αυτή η χρονιά, ενώ περνάνε μπρος στα μάτια σου ξανά, όλα τα ακούσματα που σε συνόδευσαν και αυτήν την χρόνια.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, το Spotify Wrapped είναι οι λίστες με το τι άκουσες περισσότερο τη χρονιά που πέρασε, ποιος ήταν ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης, αλλά και το top 5 των τραγουδιών και των podcasts που άκουγες ασταμάτητητα.
Με το φετινό όμως υπήρξαν άλλου είδους προβλήματα και όχι τα συνήθη παλαιότερα, όπως να αποκαλύπτεται η πραγματική σου μουσική ταυτότητα και οι σκοτεινές πτυχές της. Φέτος το Spotify για πολλούς μας επιφύλασσε το χειρότερο Spotify Wrapped που έγινε ποτέ.
Οι θαυμαστές εξοργίστηκαν, με τις δημοσιεύσεις στα social media να παίρνουν φωτιά και να κατακεραυνώνουν τη μουσική πλατφόρμα. Τα σχόλια δεν κινήθηκαν μόνο στο περιεχόμενο αλλά και στο design:
«Το Spotify μας έκανε να περιμένουμε τόσο καιρό και το wrapped έχει τα πιο βαρετά γραφικά και slideshow εδώ και χρόνια» ενώ κάποιος άλλος έγραψε: «Αυτό ήταν το πιο «εδώ καταραμένο» Spotify Wrapped μέχρι σήμερα. Δεν μας έδωσαν ούτε τα κορυφαία είδη μας;;;».
Μια ανάρτηση συνέκρινε το μέγεθος του Wrapped της φετινής έκδοσης σε σχέση με την περσινή, σημειώνοντας πόσο μικρότερο είναι.
Το περσινό Wrapped ήταν πολύ πιο λεπτομερές και είχε 20 διαφάνειες, κάτι που απέχει πολύ από το φετινό των εννέα διαφανειών.
Πολλοί ανέφεραν επίσης προβλήματα με τον αλγόριθμο «Έμαθα 2 πράγματα από το φετινό Spotify Wrapped: 1. Μάλλον θα πρέπει να ακυρώσω το Spotify premium 2. Οι μετρήσεις τους είναι 100% κατασκευασμένες».
Ορισμένοι θαυμαστές δεν δίστασαν να γράψουν πως έχουν καταλάβει τι πήγε στραβά φέτος.
Κάποιος έγραψε στο Twitter: «Προφανώς το Spotify απέλυσε πολλούς εργαζομένους και χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει το wrapped φέτος, δεν είναι περίεργο που είναι χάλια…»
Αν και δεν είναι σαφές εάν το Spotify χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει το φετινό Wrapped, το γεγονός ότι έχουν απολυθεί πολλοί εργαζόμενοι τον τελευταίο χρόνο είναι γεγονός, όπως γράφει το LadBible. Όπως είχε γνωστό, τον περασμένο Δεκέμβριο, η υπηρεσία ροής μουσικής απέλυσε 1.500 εργαζόμενους, το 17% του προσωπικού τους, κατά την περίοδο των διακοπών.
Αυτό οδήγησε και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Spotify, Daniel Ek, αναφερόμενος στα κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2024 να πει: «Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν η σωστή στρατηγική απόφαση, διέκοψε τις καθημερινές μας δραστηριότητες περισσότερο από ό,τι περιμέναμε». Η ομάδα του μέσου ενημέρωσης επικοινώνησε με το Spotify για σχόλια οπότε περιμένουμε εξελίξεις.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.