Το υπουργείο Υγείας εξέδωσε εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας Γιάννη Κωτσιόπουλου, σύμφωνα με την οποία όλοι οι υπήκοοι της Ουκρανίας που αναγκάσθηκαν να εγκαταλείψουν τον τόπο καταγωγής τους εξαιτίας του πολέμου, εντάσσονται στις ανασφάλιστες - ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, δικαιούμενοι νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Διαβάστε ακόμη: Στο gov.gr η δήλωση ονοματοδοσίας και η δήλωση βάπτισης
Σημειώνεται ότι ήδη έχουν καταγραφεί περιστατικά με χρόνιους πάσχοντες όπως καρκινοπαθείς, καρδιοπαθείς, ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη και παιδιά με αυτισμό που χρειάστηκαν ιατρική βοήθεια και έχουν ήδη εξυπηρετηθεί.
Μέσω αυτής της εγκυκλίου που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Ιωάννης Κωτσιόπουλος, οι εν λόγω ασθενείς, μέχρι να αποκτήσουν ΑΜΚΑ ως πολίτες Τρίτης Χώρας, έχουν άμεση πρόσβαση στα νοσοκομεία και στα Κέντρα Υγείας, επιδεικνύοντας το διαβατήριο τους ή εάν δεν έχουν, το σχετικό έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας που τους έχει ήδη δοθεί.
- Δύο συλλήψεις για την τραγωδία στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Τα ερωτήματα που «βασανίζουν» τις αρχές
- Κατερίνα Λιόλιου: Πολύ πριν τον Λογαριασμό ξεσήκωνε το Στην Υγειά Μας τραγουδώντας «Του Αγοριού Απέναντι»
- Ασφυκτιά η Ευρώπη από τον καύσωνα: 74 πνιγμοί στη Γαλλία - Νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
- Τριζόνια: Το νησί χωρίς αυτοκίνητα που ήθελε να αγοράσει ο Ωνάσης - «It's not for sale» είπαν οι κάτοικοι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.