Χαμηλότερο κίνδυνο υποτροπής του καρκίνου του εντέρου έχουν τα άτομα που πίνουν δύο έως τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα, σύμφωνα με όσα τονίζει νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό International Journal of Cancer.
Βρετανοί και Ολλανδοί ερευνητές μελέτησαν 1.719 ανθρώπους με καρκίνο του εντέρου και διαπίστωσαν ότι όσοι έπιναν τουλάχιστον δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα, διέτρεχαν μικρότερο κίνδυνο επανεμφάνισης της νόσου.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr
- Πτήση εφιάλτης χωρίς κλιματισμό: Οι επιβάτες λιποθυμούσαν και έκαναν εμετό λόγω των υψηλών θερμοκρασιών
- Σάσα Μπάστα: Ξετρελάθηκε με τον πιτσιρικά που έπαιξε κλαρίνο στην Ηλεία - Ο ξέφρενος χορός
- «Έφυγα για να δουλέψω και ο σύντροφός μου παντρεύτηκε»: 7 διάσημοι που έμαθαν ότι χωρίζουν από τα media
- 5 φανταστικά γλυκά που τρώγαμε τα καλοκαίρια των '90s
Αυτό το άρθρο στο Reader δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη γνωμάτευση ενός ιατρού. Για οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας έχετε, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο επαγγελματία υγείας.