Ο Έρικ ΜακΚόλουμ φιλοξενήθηκε στους «Euroinsiders» και μεταξύ άλλων μίλησε για την εικόνα του Ολυμπιακού τη φετινή σεζόν, λέγοντας πως παίζει το καλύτερο μπάσκετ στην Ευρώπη.
Επίσης μίλησε για τους παίκτες των «ερυθρολεύκων», ενώ τοποθετήθηκε και για τα Final-Four που έχουν πάει οι Πειραιώτες, με τη δική του άποψη. Τόνισε πως η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα, είναι καλύτερη σε μια σειρά αγώνων, παρά σε Final-4.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr
- Από το Brexit στη χαμένη ευκαιρία: Πώς ο Κιρ Στάρμερ έγινε άλλη μία συνιστώσα της αστάθειας
- «Χάρηκα, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου»: Το σχόλιο της Λιάνας Κανέλλη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στέλλα Μπεζαντάκου: «Με δούλευαν» - Ο λόγος που κατέθεσε αγωγή 30.000 ευρώ κατά της Μαρίνας Σάττι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.