Μενού
  • Α-
  • Α+

Θύελλα αντιδράσεων στα social media προκάλεσε μία ανάρτηση της Abercrombie & Fitch με πολλούς να κατηγορούν την εταιρεία πως «κανονικοποιεί» την παχυσαρκία και τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες στα πλαίσια του body positivity. Στο παρελθόν η Abercrombie έχει κατηγορηθεί για τα πρότυπα ομορφιάς που προωθούσε και έφτασε στα δικαστήρια μετά από μηνύσεις Αφροαμερικανών εργαζομένων, ιστορία με την οποία ασχολείται και ντοκιμαντέρ του Netflix. 

Διαβάστε ακόμη: Κίνα: Αγριος ξυλοδαρμός γυναικών σε εστιατόριο - Κατηγορούνται 28 άτομα

Η Abercrombie & Fitch πασχίζει να απαλλαχθεί από το «στίγμα» εδώ και χρόνια και στα πλαίσια του rebranding την κατηγορούν ότι έφτασε σε σημείο να δείχνει λάθος πρότυπα. Τη «φωτιά» στα social media «άναψε» η ανάρτηση της Abercrombie στο Instagram με ένα μοντέλο με παραπάνω κιλά που πόζαρε με μαύρο σορτσάκι και μαύρο τοπάκι: 

«Η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch μόλις βγήκε…. Αυτή τη σεζόν παρουσιάζουν διαβήτη και καρδιακές προσβολές», έγραψε στο Twitter μια γυναίκα. Προφανώς υπήρχε και ο αντίλογος, με χρήστες να υποστηρίζουν ότι δεν είναι κακό να φτιάχνονται ρούχα για παχύσαρκα άτομα.«Η Abercrombie χαρακτηρίζεται συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους το ανταποδίδουμε αναδημοσιεύοντας τις εικόνες τους στους λογαριασμούς μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

https://www.instagram.com/p/ChiMJKcsaVq/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Η διαφήμιση ρούχων από αδύνατα μοντέλα στον χώρο της μόδας έχει ξεπεραστεί. Σήμερα οι επικριτές λένε τώρα ότι η βιομηχανία κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση, παρουσιάζοντας μοντέλα plus-size, που οδηγεί στην κανονικοποίηση της παχυσαρκίας. To θέμα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις στις ΗΠΑ, καθώς το ποσοστό των ανθρώπων με παχυσαρκία είναι ιδιαίτερα υψηλό.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA