Μενού
  • Α-
  • Α+

Λαχτάρα για έναν 36χρονο, ο οποίος δέκα ημέρες μετά τον εμβολιασμό του, εμφάνισε συμπτώματα θρόμβωσης με αποτέλεσμα να διακομιστεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο του Αργοστολίου.

Διαβάστε ακόμα: Εμβόλιο AstraZeneca: Πώς εξηγούνται οι θρομβώσεις μετά τα 5 περιστατικά στην Ελλάδα

Ο άνδρας θορυβήθηκε καθώς παρουσίασε μελανιές στα χέρια και προβλήματα στα άκρα και μεταφέρθηκε χθες Πέμπτη (27/5) στο Γενικό Νοσοκομείο Κεφαλονιάς όπου και κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο στο Ρίο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 36χρονος πριν από περίπου 10 ημέρες είχε κάνει το εμβόλιο της Johnson & Johnson, ενώ ερευνάται αν η επιπλοκή που παρουσίασε σχετίζεται με τον εμβολιασμό του.

Ευτυχώς, πλέον, δεν έχει κίνδυνο για την ζωή του, με τους γιατρούς να είναι αισιόδοξοι ότι η πορεία της υγείας του, θα πάει πολύ καλα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 36χρονος δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας, ούτε έπαιρνε κάποια φαρμακευτική αγωγή.