Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγείται απόψε η πρόσοψη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έως τα μεσάνυχτα. Με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.
Το «μεγάλο ευχαριστώ» στον ελληνικό λαό από τον Ουκρανό πρέσβη στην Αθήνα
Νωρίτερα, ο Ουκρανός πρέσβης στην Αθήνα, Σεργκέι Σουτένκο, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στην ελληνική κοινωνία για την υποστήριξη της στον ουκρανικό λαό. Το βράδυ της Παρασκευής φωταγωγήθηκε στα χρώματα της Ουκρανίας το συντριβάνι της Ομόνοιας και η Τεχνόπολη. Ο Σεργκέι Σουτένκο, έστειλε συγχαρητήρια στην Αθήνα και ευχαρίστησε τον ελληνικό λαό με ανάρτησή του στο Twitter.
O Σουτένκο έγραψε: «Στην Αθήνα τα χρώματα της ουκρανικής σημαίας φώτισαν την Ομόνοια και την Τεχνόπολη. Είμαι ευγνώμων στον Κ. Μπακογιάννη για αυτή την κίνηση αλληλεγγύης και φιλίας. Περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο λαός της στέκεται δίπλα στην Ουκρανία. Είμαστε πιο δυνατοί μαζί».
- Χανιά: Βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις η αιτία θανάτου της Σταυρούλας - Σοκάρει η απολογία του δράστη
- Πύρινα μέτωπα σε Βοιωτία και Θεσσαλονίκη: Κλειστή η εθνική οδός - Τέσσερις συλλήψεις για φωτιά
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στέλλα Μπεζαντάκου: «Με δούλευαν» - Ο λόγος που κατέθεσε αγωγή 30.000 ευρώ κατά της Μαρίνας Σάττι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.