Μενού
Metro_Athina
Το μετρό της Αθήνας | Eurokinissi/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
  • Α-
  • Α+

Εντός των προβλεπόμενων ορίων είναι οι φθορές στις ράγες του Μετρό Αθήνας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. H εταιρεία λειτουργίας του Μετρό απάντησε σε δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» που αναφέρει ότι ξεκινούν κατεπειγόντως εργασίες αντικατάστασης στις ράγες του Μετρό, λόγω φθορών.

Η ΣΤΑ.ΣΥ. αναφέρει ότι το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς στις Γραμμές 2 και 3 αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό, 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.

«Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα - και όχι μόνο προ 3ετίας - μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου. Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου», αναφέρει η εταιρεία μεταξύ άλλων.

Επιπλέον υποστηρίζει ότι δεν εφαρμόζονται προληπτικές βραδυπορίες στην κίνηση των συρμών. «Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ.:

Η ΣΤΑ.ΣΥ, σε απάντηση σημερινού δημοσιεύματος, με θέμα την προκήρυξη διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:

  • Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό, 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.
  • Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα - και όχι μόνο προ 3ετίας - μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.
  • Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.
  • Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.
  • Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Δημοσίευμα στα «Νέα»: «Ρωγμές στις ράγες του μετρό Αθήνας»

Το δημοσίευμα που προκάλεσε την απάντηση της ΣΤΑΣΥ στα «Νέα» της Παρασκευής (08/11) έχει ως τίτλο «Ρωγμές στις ράγες του μετρό Αθήνας».

Σε αυτό γίνεται λόγος για κίνδυνο για την ασφάλεια των συρμών ενώ επισημαίνεται ότι «ξεκινούν κατεπειγόντως, πλην καθυστερημένες, αντικαταστάσεις τους».

Επίσης αναφέρει - μεταξύ άλλων - ότι αυτές θα αφορούν 32 χιλιόμετρα και θα γίνουν στις γραμμές 2 και 3.

«Έχουν καταγραφεί σημαντικές αστοχίες» και «σύντομα θα υπάρχουν ζητήματα ασφαλούς κυκλοφορίας των συρμών» αναφέρεται στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας που προσθέτει πως «ήδη η ΣΤΑΣΥ εφαρμόζει προληπτικές βραδυπορίες που έχουν ως αποτέλεσμα επιπλέον καθυστερήσεις».

Μάλιστα, από την προκήρυξη του έργου για την αντικατάσταση των σιδηροτροχιών, προκύπτει ότι τα προβλήματα έχουν εντοπιστεί εδώ και τρία χρόνια, χωρίς να έχουν αντιμετωπιστεί, σύμφωνα με τα «Νέα».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA