Κοινωνία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Facebook: Με νέο της μήνυμα η εταιρεία υποστηρίζει πως δεν υπήρξε κακόβουλη πράξη και παραβίαση προσωπικών δεδομένων

Με νέο της μήνυμα η Facebook υποστηρίζει ότι δεν υπήρξε ποτέ κακόβουλη πράξη πίσω από το πολύωρο κρασάρισμα, αλλά ούτε και παραβίαση προσωπικών δεδομένων - Τι δήλωσε για την καθυστέρηση όσον αφορά στην επίλυση του προβλήματος

Πηγή: pexels
Πηγή: pexels

Ηταν ένα ιστορικό... κρασάρισμα, μία πολύωρη διακοπή λειτουργίας που όμοιά της δεν έχει καταγραφεί. Το Facebook το βράδυ της Δευτέρας (4/10) πέρασε δύσκολες ώρες μπλακ άουτ που στοίχισε δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, η εταιρεία, μια μέρα μετά, σε νέο της μήνυμα τονίζει ότι ουδέποτε υπήρξε κακόβουλη δράση πίσω από το πρόβλημα σύνδεσης, αλλά ούτε και παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διεμήνυσε: «Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα δεδομένα των χρηστών παραβιάστηκαν κατά τον χρόνο διακοπής της σύνδεσης». Επεσήμανε, ακόμη, ότι υπήρξε πρόβλημα με τα εσωτερικά συστήματα της Facebook, γεγονός που δυσκόλεψε τις προσπάθειες εντοπισμού και λύσης του προβλήματος.

Απευθυνόμενη στους χρήστες που ταλαιπωρήθηκαν, η εταιρεία προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Κατανοούμε τις συνέπειες που είχαν οι διακοπές και αναγνωρίζουμε την ευθύνη που είχαμε να ενημερώνουμε τους χρήστες για τα προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ζητούμε συγγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη, ώστε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υποδομές μας». Νωρίτερα στην ανακοίνωσή της η εταιρεία δεν είχε διευκρινίσει αν αυτή η αλλαγή ρυθμίσεων ήταν προγραμματισμένη ή αν κάποιος τρίτος σκόπιμα παρενέβη στους διακομιστές της.

Το χρονικό, εν τάχει

Το απόγευμα της 4ης Οκτωβρίου (περίπου στις 18.00 ώρα Ελλάδος), όλες οι υπηρεσίες του Facebook τέθηκαν εκτός λειτουργίας. Κάτι τέτοιο έβγαλε εκτός το Facebook, τo Instagram, το Messenger, το WhatsApp και το Oculus, μη επιτρέποντας σε κανέναν να επικοινωνήσει με φίλους και γνωστούς, αλλά και να αξιοποιήσει τις διάφορες πλατφόρμες. Χρειάστηκε τελικά περίπου 6 ολόκληρες ώρες να λυθεί το ζήτημα και να μπορέσουν οι τεχνικοί του Facebook να δώσουν μια λύση. Ένα εξάωρο, που ωστόσο, έφερε αρκετή αναστάτωση, σήκωσε αρκετά ερωτήματα και θύμισε σε αρκετούς το -σχεδόν- 24ωρο μπλακάουτ του Facebook του 2019.

Η «συγγνώμη» του Μαρκ Ζάκερμπεργκ

«Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger επιστρέφουν online τώρα» είπε ο Ζάκερμπεργκ λίγη ώρα πριν την επαναφορά λειτουργιών τους. «Συγγνώμη για την αναστάτωση σήμερα - Γνωρίζω πόσο στηρίζεστε στους σέρβερ μας για να μείνετε σε επαφή με τα άτομα για τα οποία νοιάζεστε» συμπλήρωσε.

Εκτός αυτού, ακόμα και οι υπάλληλοι του Facebook δεν είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσα από τα εσωτερικά εργαλεία που διαθέτει η εταιρεία. Αιτία για αυτό είναι το γεγονός ότι το εσωτερικό e-mail του Facebook και τα αντίστοιχα εργαλεία διαχειρίζονται από τα ίδια domains στα οποία εμφανίστηκε το πρόβλημα.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#Facebook #Κακόβουλο λογισμικό #προσωπικά δεδομένα

Best of Internet