Μενού
  • Α-
  • Α+

Την περίοδο της καραντίνας οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αναζήτησαν εναλλακτικούς τρόπους να διατηρήσουν την επικοινωνία τους με τους καταναλωτές αφού αυτή είναι η «λέξη - κλειδί» για το χτίσιμο μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Διαβάστε ακόμη: Τηλεργασία και νέες τεχνολογίες δεν επηρέασαν την απόδοση των ασφαλιστικών κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Δεδομένου ότι οι συνθήκες δεν ευνοούσαν την πρόσωπο με πρόσωπο επαφή, οι επαγγελματίες επιστράτευσαν το τηλέφωνο, το email, τις instant messaging υπηρεσίες και γενικά όλα τα διαθέσιμα μέσα επικοινωνίας που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες, τα οποία αν μη τι άλλο είναι πάρα πολλά. 

Σε όλες τις ηλικίες η χρήση των online τρόπων επικοινωνίας αυξήθηκε κατακόρυφα εκτός ίσως από τους καταναλωτές άνω των 60 ετών, οι οποίοι είθισται να μην είναι τόσο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες. Συνεπώς, σε αυτό το ηλικιακό γκρουπ φάνηκε να υπήρχε - ακόμη και τότε και στο βαθμό που κάτι τέτοιο ήταν εφικτό δεδομένων των συνθηκών - μια προτίμηση στη διά ζώσης επαφή, φυσικά, πάντα με τα προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. 

Εξάλλου, η φύση του επαγγέλματος είναι τέτοια που ευνοεί το «διά ζώσης». Σίγουρα μια πρώτη επαφή ή συζήτηση μπορεί να γίνει online, αλλά εφόσον οι δύο πλευρές θέλουν να προχωρήσουν και να μπουν σε λεπτομέρειες, η όλη διαδικασία κυλάει πολύ πιο ομαλά όταν ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και καταναλωτής βρεθούν πρόσωπο με πρόσωπο. 

Ίσως, το πάντρεμα των ψηφιακών και των παραδοσιακών πρακτικών θα μπορούσε να αποτελέσει τη συνταγή της επιτυχίας για το μέλλον, αφού μπορούν κάλλιστα να αλληλοσυμπληρώνονται προς όφελος και των δύο πλευρών (ασφαλιστικών διαμεσολαβητών - καταναλωτών).

Η ανθρώπινη προσέγγιση, άλλωστε, είναι το ζητούμενο των ασφαλιστικών εταιρειών εδώ και χρόνια, ώστε να μπορεί ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να προσφέρει σε έναν καταναλωτή αυτό που ακριβώς χρειάζεται βάσει των προσωπικών αναγκών του.

Γι’ αυτό το λόγο οι εταιρείες είναι σε θέση πλέον να προσαρμόζουν τα προγράμματα, προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν - ασχέτως κλάδου - βάσει του τι χρειάζεται ο κάθε καταναλωτής. Σε αυτή την πρακτική έχει διαδραματίσει και πάλι ρόλο η σύγχρονη τεχνολογία χάρη στις άφθονες δυνατότητες που προσφέρει σε όποιον δεν τη βλέπει ανταγωνιστικά και φοβούμενος ότι «μελλοντικά θα του φάει τη θέση», αλλά σαν ένα εργαλείο για να κάνει καλύτερα και πιο γρήγορα τη δουλειά του.

Άλλωστε, οι smart συσκευές που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τους καταναλωτές συλλέγουν - πάντα με την άδειά τους - τεράστιο όγκο δεδομένων και μάλιστα, σε πραγματικό χρόνο - μια σημαντική λεπτομέρεια που κάνει στην πράξη τη διαφορά. Έτσι, δίνονται στις εταιρείες πολύτιμες πληροφορίες, τις οποίες είναι σε θέση να αξιοποιήσουν για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι είναι αυτό που λείπει και τι χρειάζονται οι καταναλωτές, ώστε να τους το προσφέρουν.  

Μάλιστα, όταν τα επόμενα χρόνια όλος ο κόσμος θα «τρέχει» στις ασυζητητί μεγαλύτερες ταχύτητες του 5G δικτύου, οι δυνατότητες που θα προκύψουν για τον ασφαλιστικό κλάδο θα είναι ακόμα μεγαλύτερες και φυσικά, θα καταλήγουν σε όφελος των καταναλωτών. 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA