Η Μάργκοτ Ρόμπι ανταμείβεται πλουσιοπάροχα για τον βασικό της ρόλο στη μεταφορά της «Barbie» στη μεγάλη οθόνη. Η σταρ και παραγωγός της μεγαλύτερης επιτυχίας του καλοκαιριού αναμένεται να κερδίσει περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 45 εκατ. ευρώ) σε μισθούς και μπόνους, σύμφωνα με τρία άτομα που γνωρίζουν τη συμφωνία της.
Όπως αναφέρει το Variety, η σκηνοθέτης και συν-σεναριογράφος της «Barbie», Γκρέτα Γκέργουιγκ πιθανότατα θα λάβει επίσης μπόνους λόγω της τεράστιας επιτυχίας της ταινίας.
Η «Barbie» έχει κερδίσει 526,3 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 480 εκατ. ευρώ) στο εγχώριο box office από τότε που άνοιξε πριν από έναν μήνα, καθώς και 657,6 εκατ. δολάρια (περίπου 600 εκατ. ευρώ) στο διεθνές box office. Αυτό ανέρχεται σε 1,18 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως (περίπου 1 δισ. ευρώ) - και αυτό το νούμερο θα συνεχίσει να μεγαλώνει δεδομένου ότι η «Barbie» εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των box office.
Η ταινία αυτή τη στιγμή είναι η δεύτερη με τις μεγαλύτερες εισπράξεις κυκλοφορία στην ιστορία της Warner Bros., πίσω από το «Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου μέρος 2ο». Είναι επίσης η ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις από γυναίκα σκηνοθέτη, ξεπερνώντας την προηγούμενη κάτοχο του ρεκόρ, το «Frozen II», το οποίο συνσκηνοθέτησε η Τζένιφερ Λι.
Η Ρόμπι έχει προταθεί για δύο βραβεία Όσκαρ ενώ η «Barbie» οδεύει στο να γίνει μία από τις μεγαλύτερες υπερπαραγωγές στην ιστορία του κινηματογράφου.
- «Τους θεωρούσαμε ψωνάρες»: Ρωτήσαμε πώς είναι οι Αθηναίοι στα μάτια όσων έχουν μεγαλώσει στην επαρχία
- Καλλιθέα: Συγκλονιστικές εικόνες από την επιχείρηση κατάσβεσης - Τραυματίες και μεγάλες ζημιές στο κτίριο
- Το «νέο Tinder» μυρίζει ιδρώτα και φαινόταν καλύτερη ιδέα στο TikTok
- USS Liberty: Όταν το Ισραήλ σκότωσε 34 Αμερικανούς, και όλοι έκαναν πως «δεν το ήξεραν»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.