Μενού
  • Α-
  • Α+

Ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των ξενοδοχείων 3 αστέρων εισάγονται στον αναπτυξιακό νόμο, όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του σε σημερινή εκπομπή της ΕΡΤ. «Ο αναπτυξιακός νόμος είναι στρατηγικό εργαλείο για τις επενδύσεις στη χώρα. Εκανα σήμερα μια διευρυμένη συζήτηση με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, τον κύριο Παπαθανάση, και εξήγησα ότι και τα τριάστερα ξενοδοχεία, που είναι το 23% του κλάδου, είναι ένας πολύ σημαντικός στόχος για εμάς να εκσυγχρονιστούν, να αναβαθμιστούν ποιοτικά και να ενισχυθούν», δήλωσε ο Υπουργός. «Στο νομοσχέδιο εισάγονται και τα 3άστερα ξενοδοχεία σε ό,τι έχει να κάνει με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμισή τους, εκτός από όλα τα άλλα τα εργαλεία τα οποία υπήρχαν», συμπλήρωσε.

Διαβάστε ακόμη: Βουλή: Μπρα ντε φερ Γεωργιάδη - Πολάκη για PCR, ΚΕΕΛΠΝΟ και τη Novartis

Απευθυνόμενος στους επαγγελματίες της αγοράς, τόνισε ότι η κυβέρνηση ακούει την αγορά και στηρίζει στην πράξη τους επαγγελματίες του τουρισμού και ανέφερε τα εξής: «Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος για τον χειμερινό τουρισμό και για τους ορεινούς προορισμούς. Επιλέξαμε να ανοίξουμε τη χώρα για τους χειμερινούς προορισμούς και να στηρίξουμε τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα, αλλά και το city break. Πράγματι πήγε πολύ καλά η περίοδος των εορτών. Θυμίζω ότι για πρώτη φορά στην ιστορία τους, ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού έκαναν και κάνουν καμπάνια στο εξωτερικό για τον χειμερινό τουρισμό. Σε λίγες μέρες ξεκινάμε και καμπάνια εσωτερικά στη χώρα για τους χειμερινούς προορισμούς.

Επίσης, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας RRF έχουμε βάλει στα 320.000.000 των επενδύσεων που θα γίνουν, τα χιονοδρομικά κέντρα, τα μονοπάτια και τα ορεινά καταφύγια. Θα είναι επενδύσεις για αναβάθμιση των υποδομών, ψηφιοποίηση, εκπαίδευση, πρόσβαση σε ΑμεΑ, εκσυγχρονισμό και ποιοτική αναβάθμιση. Μια τεράστια ευκαιρία για το τουριστικό προϊόν της χώρας στο κομμάτι των επενδύσεων, που θα μας οδηγήσει στρατηγικά στην εποχή ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου. Και τέλος, με την ένταξη των ωφελούμενων στα μέτρα στήριξης για τα ξενοδοχεία αρχικά μέχρι το τέλος του μήνα, που θεωρώ ότι ενδεχομένως αν χρειαστεί θα επεκταθούν και περαιτέρω. Αυτό είναι στήριξη στην πράξη. Για πρώτη φορά μια ελληνική κυβέρνηση στηρίζει τους επαγγελματίες του τουρισμού, το εμπόριο στους τουριστικούς προορισμούς, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και τον θεματικό τουρισμό στην πράξη, με εφαρμοσμένες πολιτικές τις οποίες τις βλέπουν άμεσα οι ωφελούμενοι».

Αισοδοξία για το 2022

«Και οι κρατήσεις που βλέπω για το 2022 πάνε πολύ καλά. Φιλοδοξούμε, και δουλεύουμε σκληρά για αυτό, να έχουμε μία πολύ επιτυχημένη χρονιά το 2022. Το έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία και η ελληνική κοινωνία. Είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία να τονώσουμε το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας, είναι τα αποτελέσματα από την δουλειά μας και την πολιτική μας και τη στρατηγική μας για τον τουρισμό για την χρονιά που έρχεται. Τον Οκτώβριο του 2021 είχαμε 30% παραπάνω προκρατήσεις για το καλοκαίρι από ό,τι είχαμε τον Οκτώβριο του 2018 για το καλοκαίρι του 2019 προ Covid.

Αυτό δείχνει τη μεγάλη εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και των μεγάλων παικτών του εξωτερικού στη χώρα μας, με βάση το σήμα το οποίο εκπέμψαμε τα τελευταία δύο χρόνια, της σοβαρής αντιμετώπισης της τεράστιας κρίσης Δημόσιας Υγείας. Και η πρώτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες φέτος θα είναι η ασφάλεια. Θέλουν να ταξιδέψουν σε προορισμούς που είναι ασφαλείς, που εγγυώνται ποιότητα, ασφάλεια και μοναδική τουριστική εμπειρία. Αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε ακόμα και από τη γείτονα χώρα, την Τουρκία, που πολλοί θεωρούν ότι θα είναι πιο ανταγωνιστική λόγω της πτώσης των τιμών» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στηρίζουμε το city break που δοκιμάστηκε σκληρά

Παράλληλα μίλησε και για μία συγκεκριμένη κατηγορία ξενοδοχείων: «Τα ξενοδοχεία πόλης δοκιμάστηκαν σκληρά τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας. Έχουμε λοιπόν την υποχρέωση και υπάρχει πολύς κόσμος, ειδικά Ευρωπαίοι, που θα ήθελαν να ταξιδέψουν ένα τριήμερο στη χώρα, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή για παράδειγμα. Να το φωτίσουμε στρατηγικά, να επενδύσουμε, να το επικοινωνήσουμε, τρέχοντας καμπάνιες του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το city break, κυρίως για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καταρχάς, οι οποίες όμως θα επεκταθούν και σε άλλες πόλεις και η καμπάνια αυτή θα διαρκέσει 12 μήνες».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA