Μενού
chrysoxoidis
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Ολοκληρώθηκε μετά από 7 ώρες η συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής, όπου και τέθηκε στο επίκεντρο το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι. Η Επιτροπή αποτελούνταν από 19 βουλευτές απ' όλα τα κόμματα του Κοινοβουλίου, ενώ μίλησαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης οι τρεις προηγούμενοι υπουργοί Μεταφορών της χώρας. Στο βήμα, συγκεκριμένα, μίλησαν ο Κώστας Αχιλλέας Καραμανλής, ο Χρήστος Σπίρτζης, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Γιώργος Γεραπετρίτης.

Σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο οποίος διατέλεσε υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας και Αντώνη Σαμαρά, απάντησε στον Χρήστο Σπίρτζη του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την επίμαχη σύμβαση «717», την οποία και ο βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης τη χαρακτήρισε «κακή». «Η σύμβαση όριζε ότι αν προέκυπτε ανάγκη επιπρόσθετων έργων που δεν προβλέπονται στο αρχικό κείμενο ο ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση να τα υλοποιήσει χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

Παράλληλα, ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι η αρχική σύμβαση είχε πρόνοια που υποχρέωνε τον ανάδοχο να τοποθετεί συστήματα πιστοποιημένα σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες πιστοποιήσεις. «Οπού υπήρχαν συστήματα ξεπερασμένης τεχνολογίας ο ανάδοχος είχε υποχρέωση να τα αντικαταστήσει» συμπλήρωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης για να προσθέσει «Η σύμβαση θα μπορούσε να εκτελεστεί μέσα στα 2 χρόνια. Ένα μεγάλο της μέρος πραγματοποιήθηκε τον πρώτο και δεύτερο χρόνο. Ερώτημα γιατί δεν προχώρησε. Η σύμβαση αυτή πρέπει να υλοποιηθεί το γρηγορότερο δυνατό».

Σπίρτζης: Το τοπικό σύστημα λειτουργούσε το μοιραίο βράδυ

Από την πλευρά του ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε ότι στον σταθμό Λάρισας λειτουργούσε το μοιραίο βράδυ τοπικό σύστημα χειρισμού το οποίο έδινε την δυνατότητα τοπικής χάραξης πορείας, έσπευσε βέβαια να το διαχωρίσει από το «υπερκείμενο» όπως είπε κέντρο τηλεδιοίκησης. «Όταν έχεις πίνακα χειρισμού σε ένα σταθμό δεν είναι τηλεδιοίκηση. Είναι τοπικός πίνακας χειρισμού. Όταν λέτε ότι αυτόματα χάρασσε την γραμμή ο σταθμάρχης αυτό σημαίνει ότι την χάρασσε κατά μήκος του σταθμού και για 2 – 3 χλμ ακόμα. Μέχρι το 2019 λειτουργούσε υπερκείμενο κέντρο τηλεδιοίκησης που είχε άμεση εποπτεία» ανέφερε.

Τέλος μιλώντας για ανάληψη ευθύνης είπε «Εμείς έχουμε μάθε να αναλαμβάνουμε και πολιτικές και προσωποποιημένες ευθύνες, αν υπάρχουν. Όχι αυτές που κατασκευάζετε με τα τρολ» υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι ο ίδιος ως υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είχε στοχοποιηθεί από «εταιρείες επικοινωνίας των Θεσμών» γιατί «δεν συμφωνούσα με τις ιδιωτικοποιήσεις».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA