Μενού
  • Α-
  • Α+

To Facebook ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα διαφημίσεων για τα παιχνίδια του Oculus, της VR πλατφόρμας του. Οι πρώτες δοκιμές έγιναν ήδη στο VR videogame Blaston της Resolution Games και η πλατφόρμα αποκάλυψε πως μέσα στις επόμενες μέρες το νέο πλάνο θα εφαρμοστεί και σε περισσότερες παραγωγές.

Διαβάστε ακόμη: Facebook: Έρχονται τα podcasts και νέα εργαλεία για τον περιορισμό της τοξικής συμπεριφοράς

Οι παίκτες θα μπορούν να δουν τις σχετικές διαφημίσεις και να κάνουν click πάνω τους, αν βρουν ένα μήνυμα που τους ενδιαφέρει. Με αυτόν τον τρόπο το Facebook θα προσπαθήσει να φέρει περισσότερα έσοδα και για την ίδια την πλατφόρμα, αλλά και τους δημιουργούς VR Videogames.

Όλα τα παραπάνω βέβαια υπολογίστηκαν στην πράξη, καθώς φαίνεται πως ούτε το Facebook, ούτε η Resolution Games περίμεναν τόσο οργισμένες αντιδράσεις από τους gamers, οι οποίοι δεν δίστασαν μάλιστα να βομβαρδίσουν με αρνητικές κριτικές το παιχνίδι τόσο στην πλατφόρμα του Oculus και το σχετικό ηλεκτρονικό κατάστημα, όσο και στο Steam. Μετά από όλα αυτά, η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να αποσυρθεί από αυτό το δοκιμαστικό πρόγραμμα του Facebook και έκανε μια σχετική ανακοίνωση στο Twitter.

https://twitter.com/BlastonGame/status/1407106315491569666?ref_src=twsrc^tfw

Η μεγαλύτερη διαφωνία των παικτών είναι πως η προβολή διαφημίσεων είναι ανεκτή στις περιπτώσεις δωρεάν παιχνιδιών και το Blaston δεν είναι ένα από αυτά, καθώς πωλείται έναντι 10 ευρώ και όσοι το έχουν ήδη πληρώσει θα έπρεπε να υποστούν και έναν βομβαρισμό διαφημιστικών. «Δώστε μας πίσω τα χρήματα αν είναι να προβάλλετε διαφημίσεις», «μια πραγματικά κακή κίνηση», «Το Blaston θα απεγκατασταθεί και δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά το παραμικρό που θα φτιάξει αυτή η εταιρεία», ήταν μερικά από τα μηνύματα που έγραψαν οι εξοργισμένοι gamers για τον τίτλο. 

Πλέον η Resolution Games αναζητά τρόπους εφαρμογής του μοντέλου διαφήμισης στο άλλο της παιχνίδι, το Bait!, το οποίο ασχολείται με το ψάρεμα και διατίθεται δωρεάν.

Μετά από αυτήν την εξέλιξη, αρκετοί θυμήθηκαν αναρτήσεις που είχαν κάνει το 2014, όταν το Facebook εξαγόρασε την Oculus έναντι 2.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υπό το φόβο ότι θα γεμίσει διαφημίσεις η πλατφόρμα. Και αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα, καθώς το Facebook έχει ήδη ανακοινώσει πως από την 1η Ιανουαρίου 2023 θα απαιτείται λογαριασμός Facebook για όποιον θέλει να παίξει στην πλατφόρμα, ακόμη κι αν δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο.

Λίγο μετά από αυτήν την ανακοίνωση μάλιστα, κάποιοι χρήστες του Oculus VR ανακάλυψαν πως αν διαγράψει κανείς το λογαριασμό του στο Facebook χάνει και το λογαριασμό στο Oculus, αλλά και την πρόσβαση στα παιχνίδια που έχει ήδη αγοράσει!

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA