Μενού
  • Α-
  • Α+

To Facebook έχει αποκαλύψει εδώ και αρκετό καιρό το ενδιαφέρον του να κοντράρει το Clubhouse και να εντάξει τα podcasts των χρηστών στην πλατφόρμα του και πλέον μετράμε αντίστροφα. Όπως φαίνεται λοιπόν και από μαρτυρίες πολλών podcasters, έχουν ήδη αποσταλεί σχετικές προσκλήσεις για να ενσωματωθούν οι εκπομπές τους στο Facebook από τις 22 Ιουνίου και έπειτα.

Διαβάστε ακόμη: Διαθέσιμος ο νέος Spotify player στα Facebook Apps και ανακοίνωση για νέο podcast player

Οι χρήστες θα μπορούν, ακολουθώντας τις αντίστοιχες σελίδες, να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλο το σχετικό περιεχόμενο χωρίς να βγουν από το app ή τη σελίδα του Facebook και μάλιστα θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν και σύντομα clips διάρκειας έως 1 λεπτού από τα αγαπημένα τους shows (αρκεί βέβαια οι παραγωγοί να το επιτρέψουν). Οι δημιουργοί καλούνται πλέον να περάσουν το RSS feed τους στο Facebook και αυτό στη συνέχεια θα δημιουργήσει μόνο του το σχετικό περιεχόμενο με λίστες σε ειδικό τομέα κάθε σελίδας που έχει και τη σχετική σήμανση (“podcasts”). 

Η πληροφορία επιβεβαιώθηκε και από το ίδιο το Facebook πριν από μερικές ώρες, κάτι που σημαίνει πως από την επόμενη Τρίτη, η πλατφόρμα θα γεμίσει ηχητικά clips.

Κάτι που ωστόσο έχει προκαλέσει κάποιες σκέψεις σε αρκετούς δημιουργούς εκπομπών είναι πως οι όροι χρήσης που καλούνται να υπογράψουν δεν είναι ξεκάθαροι ως προς το πως μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά το Facebook με τα podcasts τους που θα γίνονται διαθέσιμα, αλλά και το πως θα τα αλλάζει σε επίπεδο παραγωγής για να μπορεί να τα ενσωματώσει στις σελίδες του. Μάλιστα, τίθεται και ένα ερώτημα τι θα γίνεται με τα μονόλεπτα clips των χρηστών, τα οποία και μπορούν να φιλοξενούνται και εκτός της σελίδας του δημιουργού και στα οποία δεν έχει πλέον καμία δικαιοδοσία ο ίδιος.

Μεγάλο ερωτηματικό που μένει να απαντηθεί είναι και το πως θα επιβεβαιώνει το Facebook την ταυτότητα ενός podcaster και πως θα τον συνδέει με την ανάλογη σελίδα που έχει στην υπηρεσία του. Κάτι ακόμη που αφορά τα podcasts είναι και τα Soundbites που ανακοινώθηκαν πρόσφατα και θα αρχίσουν να φαίνονται στις σελίδες των χρηστών. Πρόκειται για τη δυνατότητα δημιουργίας σύντομων clips που θα μπορούν να διαμοιράζονται και εύκολα εντός της πλατφόρμας και αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες.

Μία ακόμη λειτουργία που έρχεται σύντομα αφορά τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές groups και σελίδων, αφού το Facebook παρουσίας ένα νέο εργαλείο που θα βοηθήσει στο να μειωθεί η τοξική συμπεριφορά ορισμένων χρηστών. Οι διαχειριστές θα μπορούν να περιορίσουν για παράδειγμα τη δυνατότητα συγκεκριμένων λογαριασμών στα του σχολιασμού εντός του περιβάλλοντός τους, με στόχο την αποφυγή συγκρούσεων και τοξικής συμπεριφοράς.

Τέλος, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της μια ειδική σήμανση που θα ειδοποιεί τους υπεύθυνους μιας σελίδας ή ενός γκρουπ αν υπάρχει έντονη δραστηριότητα που πιθανότατα να περιλαμβάνει τοξικό περιεχόμενο.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA