Μενού
  • Α-
  • Α+

Η διαφορετική προσέγγιση ενός θέματος, ο τρόπος σκέψης «out of the box» όπως συχνά λένε οι CEO, είναι πολλές φορές αυτό που κάνει μια εταιρεία να καινοτομεί. Κάπως έτσι φαίνεται να προσέγγισε το θέμα «διαστημικά ταξίδια» και ο Διευθύνων Σύμβουλος της World View, Ράιαν Χάρτμαν. Γιατί -για παράδειγμα- να χρειάζεται ένας ολόκληρος πύραυλος για να οδηγήσει μια κάψουλα επιβατών στα όρια του διαστήματος, ενώ την ίδια δουλειά μπορεί να κάνει ένα τεράστιο αερόστατο;

Διαβάστε ακόμη: Σαν σήμερα 3 Νοεμβρίου, ο πρώτος ζωντανός οργανισμός φτάνει στο διάστημα, είναι η σκυλίτσα Λάικα 

Φυσικά, αυτά τα «όρια» είναι κάπως ασαφή. Πέρα από τη γραμμή Κάρμαν (100 χλμ. πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) που αποτελεί το συμβατικό όριο λήξης της γήινης ατμόσφαιρας, δεν υπάρχει καθολικά αποδεκτό σημείο από το οποίο μπορούμε να πούμε ότι ξεκινά το διάστημα. Αν δεχτούμε τους όρους διαστημικού τουρισμού, η Virgin Galactic διατείνεται ότι περνάει το όριο στα 83 χλμ. ενώ η Blue Origin στα 99.

Διαβάστε τη συνέχεια στο insider.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA