Μενού
  • Α-
  • Α+

Η επόμενη μέρα στην αυτοκίνηση και στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για νέες τεχνικές και χαρακτηριστικά και με αυτό το σκεπτικό, Daimler Mobility και Visa ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα αυτοκίνητα της Mercedes Benz.

Διαβάστε ακόμη: Μια γιγάντια οθόνη θα φιλοξενεί το infotainment στο νέο Mercedes EQS

H επόμενη μέρα στα πολυτελή αυτοκίνητα της γνωστής εταιρείας ξεκινάει από την άνοιξη του 2022, όταν και οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις αγορές και τις πληρωμές τους από την άνεση του καθίσματός τους. Σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που θα υποστηρίζουν αυτή τη νέα λειτουργία θα κυκλοφορήσουν στις αγορές Μ. Βρετανίας και Γερμανίας, ενώ στη συνέχεια το πλάνο περιλαμβάνει και τις υπόλοιπες περιοχές του πλανήτη.

Με τη χρήση του δαχτυλικού τους αποτυπώματος σε έναν ειδικό μηχανισμό (με όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας) μέσα στο αυτοκίνητο, οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν αγορές και πληρωμές, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι που θα έχει περαστεί μέσω του infotainment system.

Για τους λόγους διαχείρισης των καρτών και των πληρωμών, η Daimler Mobility δημιούργησε μια πλατφόρμα με την ονομασία Mercedes Pay που θα είναι συμβατή τόσο με προϊόντα της ίδιας της εταιρείας (πχ. το Mercedes Me), όσο και τρίτων, στα πρότυπα αντίστοιχων συστημάτων πληρωμών όπως πχ. το Google Pay και το Apple Pay.

Σημαντικό είναι ακόμη να σημειωθεί πως το αυτοκίνητο και η πλατφόρμα που θα υποστηρίζεται θα είναι συμβατή και θα μπορεί να επικοινωνήσει με άλλες φορητές συσκευές, όπου και οι χρήστες μπορεί να έχουν περάσει ήδη κάποια στοιχεία των τραπεζικών καρτών τους (πχ. το κινητό ή το tablet τους).

Αναλυτές εκτιμούν ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα είναι συνδεδεμένα online θα φτάσει τα 352 εκ. έως και το 2025, ενώ μέχρι τότε ο τζίρος που θα δημιουργούν με τα συστήματα πληρωμών τους θα ξεπεράσει τα 86 δισ. δολάρια.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA