Μενού
  • Α-
  • Α+

Το Squid Game είναι και επίσημα η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix, για τον πρώτο μήνα της προβολής της, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, η streaming πλατφόρμα ανακοίνωσε με ένα Tweet πως την κορεατική σειρά έχουν ήδη παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια χρήστες, στις πρώτες 25 ημέρες, που προβάλλεται.

Διαβάστε ακόμη: Μόσιαλος: Βλέπει Squid Game και ζητά από το ΠΑΣΟΚ να μας σώσει

Τι έχει καταφέρει το Squid Game

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι το Squid Game έχουν ήδη παρακολουθήσει περισσότεροι χρήστες σε σχέση με την πρώτη σεζόν του Bridgerton, την πιο εμπορική σειρά μέχρι στιγμής στο Netflix, στον πρώτο μήνα προβολής της. Το Bridgerton είχε καταγράψει 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες που κυκλοφόρησε, ένας αριθμός σαφώς πολύ μικρότερος σε σχέση με το Squid Game.

https://twitter.com/netflix/status/1448045816308961280?ref_src=twsrc^tfw

Παρόλα αυτά, παραμένει στην κορυφή της λίστας με τις πιο προβεβλημένες σειρές του Netflix έχοντας συνολικά 625 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής η τέταρτη σεζόν του Casa de Papel με 619 εκατομμύρια προβολές.

Αν θα καταφέρει να τα ξεπεράσει το Squid Game; Με τον ρυθμό που το παρακολουθούν οι χρήστες παγκοσμίως και όλο αυτό το hype, που έχει δημιουργηθεί γύρω από τη συγκεκριμένη σειρά, κάτι μας λέει πως θα γίνει σύντομα.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA