Θετικοί στον κορονοϊό βρέθηκαν επίσης ο πατέρας και ακόμα ένα παιδί της οικογένειας ενώ αρνητικό βρέθηκε το τρίτο παιδί.
Όπως αναφέρει η «Γνώμη», το νεογέννητο ανέβασε πυρετό και οι γονείς του το μετέφεραν στο Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου όπου διαπιστώθηκε ότι είναι θετικό στον κορονοϊό. Στη συνέχεια έγινε τεστ στους γονείς και στον 10χρονο αδελφό του βρέφους και όλα βγήκαν θετικά. Η υπόλοιπη οικογένεια θα μείνει σε καραντίνα 14 ημερών ενώ έχει αρχίσει η ιχνηλάτηση των επαφών τους.
Διαβάστε ακόμα
Κορονοϊός - Συναγερμός σε γηροκομείο: Περισσότερα από 40 κρούσματα μετά το εμβόλιο
- ΣΥΡΙΖΑ: Εγκρίθηκε η πρόταση Φάμελλου για στήριξη του κόμματος Τσίπρα
- Ο τζίρος του κυκλώματος με τις «εξυπηρετήσεις» στις πολεοδομίες της Αττικής - Η δράση και οι ρόλοι των μελών
- Μία συνωμοσία χτισμένη με LEGO, η μορμονική «στοά» της Γιούτα και ένα «βρώμικο» αστυνομικό τμήμα
- Μαριάνα Κατσιμίχα: «Έπρεπε να διαχειριστώ να ακούω το τραγούδι μου παντού και να μην κριντζάρω»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.