Έπειτα από την αύξηση των σοβαρών περιπτώσεων μεταξύ των εγκύων τις τελευταίες εβδομάδες, το υπουργείο έδωσε εντολή να γίνουν γενετικά τεστ, για να εξακριβωθεί από ποιο στέλεχος έχουν μολυνθεί.
Οι έξι από τις επτά έγκυες που έχουν εισαχθεί σε νοσοκομεία με την COVID-19 και υποβλήθηκαν σε γενετικές εξετάσεις διαπιστώθηκε πως έχουν προσβληθεί από το νέο στέλεχος.
Δεν έχουν ακόμη βγει τα αποτελέσματα των εξετάσεων ακόμη τριών εγκύων, διευκρίνισε το υπουργείο.
Με δεδομένη την υψηλή θνητότητα μεταξύ των γυναικών οι οποίες κυοφορούν στο Ισραήλ, οι αρχές αποφάσισαν όλες οι έγκυες να εμβολιαστούν το ταχύτερο δυνατόν.
Το σύνολο των ασθενών που έχει διαγνωστεί πως μολύνθηκαν από το παραλλαγμένο στέλεχος του SARS-CoV-2 στο Ισραήλ έχει φθάσει τους 175.
- ΣΥΡΙΖΑ: Εγκρίθηκε η πρόταση Φάμελλου για στήριξη του κόμματος Τσίπρα
- Ο τζίρος του κυκλώματος με τις «εξυπηρετήσεις» στις πολεοδομίες της Αττικής - Η δράση και οι ρόλοι των μελών
- Μία συνωμοσία χτισμένη με LEGO, η μορμονική «στοά» της Γιούτα και ένα «βρώμικο» αστυνομικό τμήμα
- Μαριάνα Κατσιμίχα: «Έπρεπε να διαχειριστώ να ακούω το τραγούδι μου παντού και να μην κριντζάρω»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.