Μενού
starbucks
Starbucks | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της δημοφιλούς αμερικάνικης πολυεθνικής εταιρείας παραγωγής καφέ, Starbucks, φαίνεται πως θέλει να αλλάξει την «ψυχρή λογική» που διατηρείται σε ανάλογους κολοσσούς, καθώς όπως αναφέρεται θέλει να έρθει πιο κοντά στους εργαζομένους. Αυτό ανακοίνωσε και κατά τη διάρκεια μίας συνάντησης που είχε με τους εργαζομένους του ο Laxman Narasimhan, ο οποίος σημείωσε ότι μία φορά τον μήνα και για μίση βάρδια θα δουλεύει ως «μπαρίστα», δηλαδή στο πόστο του ανθρώπου που φτιάχνει καφέ. Μάλιστα, θα πηγαίνει σε διάφορα μαγαζιά της αλυσίδας και θα δουλεύει.

Ο Narasimhan αποτελεί το νέο «αφεντικό» της εταιρείας από την περασμένη Δευτέρα (20/3) και θα ηγηθεί της συνέλευσης των μετόχων σήμερα, Πέμπτη, αφού εντάχθηκε στην εταιρεία τον Οκτώβριο του 2022. Μάλιστα, μόλις εντάχθηκε στην εταιρεία άρχισε να παρακολουθεί και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης και για αυτό το λόγο δαπάνησε περίπου 40 ώρες για να μάθει να φτιάχνει τα διάσημα ροφήματα των Starbucks. 

Σε επιστολή του προς τους εργαζόμενους το πρωί της Πέμπτης ανέφερε σχετικά με την απόφασή του: «Για να παραμείνουμε κοντά στην κουλτούρα και τους πελάτες μας, καθώς και στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες μας, σκοπεύω να συνεχίσω να εργάζομαι στα καταστήματα για μισή ημέρα κάθε μήνα και περιμένω από κάθε μέλος της ηγετικής ομάδας να διασφαλίσει επίσης ότι τα κέντρα υποστήριξής μας παραμένουν συνδεδεμένα και εμπλέκονται στην πραγματικότητα των καταστημάτων μας για συζήτηση και βελτίωση».

Η υπόσχεσή του έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για τη σχέση της εταιρείας με τους baristas της. Από την Παρασκευή, περισσότερα από 190 εταιρικά καταστήματα της Starbucks έχουν ψηφίσει υπέρ της συνδικαλιστικής οργάνωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του National Labor Relations Board. Οι εργαζόμενοι έχουν αναφέρει τις ανασφαλείς συνθήκες εργασίας, την υποστελέχωση και τον αναξιόπιστο προγραμματισμό ως μερικούς από τους λόγους για τους οποίους τάσσονται υπέρ της δημιουργίας συνδικάτου. Πριν από την ένταξή του στη Starbucks, ο Narasimhan ήταν διευθύνων σύμβουλος της Reckitt, στην οποία ανήκουν μάρκες όπως η Lysol και η Durex. Προηγουμένως, εργαζόταν στην PepsiCo και στην McKinsey.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA