Μενού
Η παρουσιάστρια του BBC, Georgie Palmer
Η παρουσιάστρια του BBC, Georgie Palmer | (Youtube TEDx Talks)
  • Α-
  • Α+

Παρουσιάστρια του BBC τα έβαλε με πιλότο που έδιωξε όλη την οικογένειά της από την πτήση του, επειδή έκανε ένα απλό αίτημα στο πλήρωμα καμπίνας, το οποίο αφορούσε ένα θέμα υγείας της κόρης της. 

Η Georgie Palmer, η οποία είναι γνωστή για την παρουσίαση της πρόγνωσης καιρού στο BBC News, ταξίδευε με πτήση της SunExpress από το Gatwick του Λονδίνου προς το Νταλαμάν της Τουρκίας την Τρίτη 21 Μαΐου.

Η παρουσιάστρια βρισκόταν μαζί με τον 48χρονο σύζυγό της Nick Sollom και τις κόρες της, την 14χρονη Annie και την 12χρονη Rosie. Όταν επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο, οι γονείς ζήτησαν από το πλήρωμα να κάνει ανακοίνωση προς τους άλλους επιβάτες να αποφύγουν την κατανάλωση φιστικιών στο αεροπλάνο, καθώς η κόρη τους Rosie έχει αναφυλακτική αλλεργία στα φιστίκια.

Καθώς πρόκειται για ένα πτητικό αλλεργιογόνο, η Rosie δεν θα χρειαζόταν να έρθει σε επαφή με ένα φιστίκι - ωστόσο, η παρουσία του τροφίμου στο αεροσκάφος είναι αρκετή για να αποβεί δυνητικά μοιραία.

Σε ανάρτησή της στο Instagram, η Georgie Palmer υποστήριξε ότι το προσωπικό «αρνήθηκε να κάνει την καθιερωμένη ανακοίνωση εκ μέρους της κόρης μας» προσθέτοντας ότι είχαν «ενημερώσει» τις πολιτικές τους για τις αλλεργίες.

Έτσι, η παρουσιάστρια του BBC ζήτησε τότε από τους επιβάτες γύρω της να αποφύγουν την κατανάλωση φιστικιών και να μεταφέρουν το μήνυμα, κάτι που όπως λέει έκαναν με χαρά.

Αλλά αυτό φέρεται να μην άρεσε στον πιλότο. Η παρουσιάστρια ισχυρίστηκε ότι οι ενέργειές τους εξόργισαν τον κυβερνήτη, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να φύγουν πριν απογειωθεί το αεροσκάφος.

Σύμφωνα με την Daily Mail, η παρουσιάστρια ανέφερε: «Ο τρόπος που μας φέρθηκαν ήταν αηδιαστικός. Ο πιλότος αποφάσισε ότι λόγω της αλλεργίας της κόρης μου δεν ήθελε να πετάξει με αυτήν στο αεροσκάφος. Όταν έμαθε ότι είχα μιλήσει στους άλλους επιβάτες, μου φώναζε από το πιλοτήριο. Ήταν τόσο θυμωμένος, που το επόμενο πράγμα που ξέρω είναι ότι μας είπαν να κατέβουμε από το αεροπλάνο. Είναι πολύ όμορφο το πώς κάθε επιβάτης σε εκείνο το αεροπλάνο ήταν υπέροχος, αλλά κανείς από όσους εργάζονταν σε εκείνο το αεροπλάνο δεν έδειξε ούτε ελάχιστη συμπόνια».

Την επόμενη ημέρα, η οικογένεια πήρε πτήση της EasyJet για το θέρετρο διακοπών στην Τουρκία και ισχυρίστηκε ότι το πλήρωμα έκανε αρκετές ανακοινώσεις ζητώντας από τους επιβάτες να μην ανοίξουν πακέτα με φιστίκια κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Όμως η αλλαγή πτήσεων και επομένως των ημερομηνιών διαμονής στο ξενοδοχείο είχε κοστίσει στην οικογένεια άλλες 5.000 λίρες. Η Georgie Palmer δήλωσε επίσης ότι η κόρη της ήταν «σε άσχημη κατάσταση» για το περιστατικό, λέγοντας στη Daily Mail ότι «κατέστρεψε τις διακοπές της», καθώς η οικογένεια δεν κάνει πολλές διακοπές στο εξωτερικό μέσα στη χρονιά.

«Αν ξέραμε αυτή την πολιτική δεν θα κάναμε ποτέ κράτηση μαζί τους, αλλά ψάξαμε την ιστοσελίδα και δεν υπάρχει τίποτα» υποστήριξε. «Δεν υπήρχε τρόπος να το πούμε στην αεροπορική εταιρεία εκ των προτέρων, οπότε πόσοι άνθρωποι με αλλεργία στα φυστίκια θα πετάξουν με την SunExpress αυτό το καλοκαίρι χωρίς να γνωρίζουν την πολιτική» σημείωσε στη συνέχεια. 

Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας

Εκπρόσωπος της SunExpress προέβη σε δήλωση σχετικά με την κατάσταση: «Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των επιβατών μας. Λίγο μετά την επιβίβασή τους στην πτήση μας από το Gatwick του Λονδίνου, επιβάτης εξέφρασε την ανησυχία του σχετικά με ένα μέλος της οικογένειάς του που έχει σοβαρή αλλεργία στα φιστίκια και ζήτησε να γίνει ανακοίνωση προς τους άλλους επιβάτες.

Αποφεύγουμε να κάνουμε τέτοιου είδους ανακοινώσεις, καθώς, όπως και πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα περιβάλλον χωρίς αλλεργιογόνα στις πτήσεις μας, ούτε να αποτρέψουμε άλλους επιβάτες από το να φέρνουν στο αεροσκάφος τρόφιμα που περιέχουν αλλεργιογόνα. 

Λόγω της επίμονης συμπεριφοράς του επιβάτη προς τους υπόλοιπους επιβάτες ότι δεν πρέπει να καταναλώνουν ξηρούς καρπούς, ο κυβερνήτης αποφάσισε ότι θα ήταν ασφαλέστερο να μην ταξιδέψει η οικογένεια με την πτήση μας.

Όταν αυτό εξηγήθηκε στον επιβάτη, αυτός επέδειξε επιθετική συμπεριφορά προς τα μέλη του πληρώματός μας και προσπάθησε να αποκτήσει πρόσβαση στο πιλοτήριο.

Για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια του πληρώματός μας και των επιβατών μας στο αεροσκάφος, δεν μπορούμε να ανεχτούμε επιθετική και απείθαρχη συμπεριφορά στις πτήσεις μας».

Ο εκπρόσωπός της εταιρείας σημείωσε επίσης ότι στην ιστοσελίδα τους αναφέρεται ότι οι επιβάτες πρέπει να τους ενημερώνουν για ειδικά αιτήματα 48 ώρες πριν από κάθε συγκεκριμένη πτήση.

«Σε αυτή την περίπτωση δεν ελήφθη καμία τέτοια ειδοποίηση από τους επιβάτες» δήλωσε ο εκπρόσωπος. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι κατανοεί ότι η κατάσταση αναστάτωσε την παρουσιάστρια και την οικογένειά της και ότι θα προβεί σε επανεξέταση των γεγονότων για να «εξασφαλίσει πιο αποτελεσματικές λύσεις» για τους επιβάτες που έχουν αλλεργίες.

Η  Georgie Palmer αναφέρει ωστόσο ότι οι ισχυρισμοί περί επιθετικότητας ήταν «απόλυτες ανοησίες», λέγοντας στο BBC: «Δεν είναι αλήθεια. Δεν υπήρξε καμία επιθετική συμπεριφορά εκ μέρους μας».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA