Γνωστά έγιναν τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Nielsen για την ακρίβεια, που αποτυπώνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα αγαθά.
Συγκεκριμένα, από την έρευνα της εταιρείας για την ακρίβεια αποδείχθηκε πως οι καταναλωτές πληρώνουν έως 28% περισσότερο, αλλά αγοράζουν 2% λιγότερα αγαθά σε σχέση με το 2006.
Απογοητευτικά τα στοιχεία
Από τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας για την εταιρεία, «φάνηκε» επίσης ότι το 76% των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από το shrinkflation, δηλαδή παίρνει μικρότερη ποσότητα στη συσκευασία, αλλά με αυξημένη τιμή.
Διαβάστε ακόμη: Το φάουλ του ναύαρχου Αποστολάκη, η πανστρατιά για τα εγκαίνια του μετρό και το comeback του «καθηγητή» Μπακογιάννη
Κοινώς, οι εταιρείες ρίχνουν την ποσότητα μέσα σε ένα απορρυπαντικό, αλλά διατηρούν την ίδια τιμή
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί, καταληκτικά, είναι ότι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, μειώθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών στην Ελλάδα κατά 136 εκατομμύρια ευρώ
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.