Μενού
tempi_vouli
Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τα Τέμπη | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Απαντήσεις με αδιαμφισβήτητα ντοκουμέντα και τεκμηριωμένα έγγραφα, που κατέρριψαν τα μυθεύματα και τη «χυδαία προπαγάνδα» που χρεώνουν στον ΣΥΡΙΖΑ, εκτιμά το Μέγαρο Μαξίμου πως δόθηκαν στη χθεσινή 8ωρη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής παρουσία του πρώην και του νυν Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και Γιώργου Γεραπετρίτη.

Απαντήσεις με τεκμηριωμένα έγγραφα

Στο κυβερνητικό επιτελείο θεωρούν ότι στην επίμαχη συνεδρίαση, δόθηκαν με τον πλέον θεσμικό τρόπο και με την παράθεση των πρωτοκόλλων παράδοσης παραλαβής που λειτουργούν ως μάρτυρες πέραν πάσης αμφιβολίας, όλες οι απαντήσεις για τα πεπραγμένα του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ στο κρίσιμο σύστημα της τηλεδιοίκησης αλλά και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Ότι αποδείχτηκε με στοιχεία η ύπαρξη δικλείδων ασφαλείας και στον σταθμό Λάρισας το μοιραίο βράδυ οι οποίες δυστυχώς παρακάμφθηκαν. Και ότι αποδομήθηκε η επικοινωνιακή προσπάθεια του Αλέξη Τσίπρα με επιτόπια επίσκεψη σε «οικοδομή» αντί για το σταθμαρχείο στη Λάρισα να πείσει ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση, αφού η πραγματικότητα και οι επίσημες καταγραφές αποδεικνύουν πως στο σταθμαρχείο της Λάρισας υπάρχει τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης από το Νοέμβριο του 2022 με πίνακα αυτόματης χάραξης και δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας του τρένου και της γραμμή στην οποία κινείται, γεγονός που έγινε μέχρι τις 22.12 της ημέρας του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη όταν και ήταν επίσης πλήρως λειτουργικός, αλλά ο σταθμάρχης δυστυχώς δε χρησιμοποίησε.

Φουλ επίθεση Μαξίμου σε Τσίπρα για μετατροπή του πόνου σε σόου

Μετά την επίσκεψη του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στη Λάρισα μάλιστα η κυβέρνηση περνάει στην αντεπίθεση, κατηγορώντας τον για μικροκομματική εκμετάλλευση της τραγωδίας και προσπάθεια μετατροπής του πόνου σε θέαμα. Κυβερνητικές πηγές σημείωναν πως απέναντι στην έντιμη και ειλικρινή στάση της κυβέρνησης η οποία ζήτησε συγγνώμη, ανέλαβε το μερίδιο της ευθύνης που της αναλογεί, έλαβε πρωτοβουλίες για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και δεσμεύτηκε για τη σύγκρουση με το βαθύ κράτος του αναχρονισμού για να μη συμβεί ποτέ ξανά ανάλογη τραγωδία, ο κ. Τσίπρας επιλέγει την κυνική γραμμή του «για όλα φταίνε οι άλλοι» και «επιδίδεται σε παραστάσεις ντροπής που συσκοτίζουν αντί να φωτίζουν τις παραμέτρους που συνέβαλλαν στην τραγωδία». Σφοδρές επικρίσεις δέχτηκε επίσης ο Αλέξης Τσίπρας για το γεγονός ότι ξεναγήθηκε στο κτίριο όπου ετοιμάζεται ο υπερτοπικός σταθμός τηλεδιοίκησης για την Κεντρική Ελλάδα, από μέλος της νομαρχιακής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης ο οποίος είναι συνταξιούχος σταθμάρχης εδώ και 12 χρόνια.

«Ένα πράγμα είναι να αναδεικνύεται η πραγματικότητα και η αλήθεια και ο καθένας να προσπαθεί να την τεκμηριώσει, ένα άλλο πράγμα είναι να γίνεται μια χυδαία προπαγάνδα πάνω στον ανθρώπινο πόνο με ψέματα, να χρησιμοποιείς ένα ντεκόρ για να υποστηρίξεις τελείως διαφορετικά πράγματα από αυτά που έχει το σκηνικό, το οποίο έχεις στήσει πίσω σου», σχολίασε αιχμηρά χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στο Mega, αναδεικνύοντας τη σκληρή γραμμή που θα κινηθεί πλέον η πλειοψηφία απέναντι στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Αντιφάσεις και κυνισμός Σπίρτζη έναντι των τεκμηρίων Καραμανλή - Γεραπετρίτη

Στο κυβερνητικό στρατόπεδο προχωρούν και σε σύγκριση των τεκμηρίων που κατέθεσαν στη χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής οι κ.κ. Καραμανλής και Γεραπετρίτης έναντι των αντιφάσεων όπως υποστηρίζουν του υπουργού Μεταφορών επί ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Σπίρτζη, των ερωτημάτων που άφησε αναπάντητα και του «κομματικού κυνισμού» στον οποίο κινήθηκε χωρίς ίχνος ευαισθησίας και αυτοκριτικής.

Μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι δεν ζήτησε μία συγγνώμη, ότι προκειμένου να οικοδομήσει το ψευδές αφήγημα ότι για όλα ευθύνεται η κυβέρνηση της ΝΔ απέφυγε να θίξει το γεγονός ότι ο σταθμάρχης δεν αξιοποίησε τις τεχνικές δυνατότητες για να δει στον πίνακα επί 12 λεπτά ότι το μοιραίο τρένο βρισκόταν σε λάθος πορεία αλλά και τις υπόλοιπες παραλείψεις του σταθμάρχη. Ότι δεν έκανε την παραμικρή αναφορά στην αδικαιολόγητη απουσία του δεύτερου και του τρίτου σταθμάρχη, στη μη συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό Κινήσεων του ΟΣΕ και τα πρωτόκολλα ασφαλείας. Ο ίδιος, δε, όπως προστίθεται από κυβερνητικές πηγές, δεν παρέθεσε κανένα πειστικό στοιχείο για να αντικρούσει τη μομφή ότι η επίμαχη σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση που έπρεπε να ολοκληρωθεί έως το Σεπτέμβριο του 2016 είχε βαλτώσει επί ΣΥΡΙΖΑ και είχε μηδενικό παραδοτέο την περίοδο 2017-2019, ενώ δεν εξήγησε γιατί έδωσε 6 παρατάσεις σε μία σύμβαση που χαρακτήρισε πολύ κακή και πλημμελή.

Προσήλωση στην ασφαλή επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων

Μετά τη χθεσινή πολύωρη συζήτηση στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής στην κυβέρνηση θεωρούν ότι το μεγαλύτερο μέρος της πολιτικής συζήτησης έχει εξαντληθεί. «Το λόγο έχει η Δικαιοσύνη που θα ερευνήσει ανεπηρέαστη τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος για ν’ αποδώσει τις ευθύνες και η κυβέρνηση θα συμβάλει - στο βαθμό που την αφορά - έτσι ώστε η διερεύνηση να φτάσει μέχρι τέλους και να αποδοθεί δικαιοσύνη», σημειώνουν κυβερνητικά στελέχη, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη σε αυτό το στόχο, καθώς και στο στοίχημα της ασφαλούς επαναλειτουργίας των σιδηροδρόμων από αύριο  και την ταχεία ολοκλήρωση των έργων ανάταξής τους, ώστε να έχει όλο το δίκτυο τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και να μπει τέλος σε παθογένειες που προκαλούν θυμό και απογοήτευση.