«Το διάστημα δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά κρίσιμη ψηφιακή υποδομή και εργαλείο γεωπολιτικής αυτονομίας».
Με αυτή τη φράση ο γενικός γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Καράντζαλος, περιέγραψε τη φιλοσοφία πίσω από τη νέα διαστημική στρατηγική της χώρας, η οποία φιλοδοξεί να μετατρέψει την Ελλάδα από απλό χρήστη διαστημικών υπηρεσιών σε παραγωγό τεχνολογίας, δεδομένων και εφαρμογών με ευρωπαϊκή και διεθνή εμβέλεια.
Διαβάστε περισσότερα στο insider.gr
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.