Οι εργαζόμενοι στην εστίαση δοκιμάζονται τα καλοκαίρια εξαιτίας του αυξημένου φόρτου εργασίας και των χαμηλών αμοιβών που τους προσφέρει η πλειοψηφία των εργοδοτών.
Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν και απαιτητικούς πελάτες που τους κάνουν παράπονα για το οτιδήποτε, δεν τους αφήνουν πουρμπουάρ και τους μιλούν υποτιμητικά.
Όμως υπάρχουν και οι... φωτεινές εξαιρέσεις πελατών που συμπεριφέρονται ευγενικά ευχαριστώντας το προσωπικό. Μάλιστα, κάνουν και δώρα αν θεωρούν πως ταλαιπώρησαν έναν εργαζόμενο.
Μία τέτοια περίπτωση συνέβη και σε μεγάλο εμπορικό κέντρο. Σε ανάρτηση στη σελίδα «Thank you, Next (για εργοδότες)» δημοσιοποιήθηκε η περίπτωση μίας παρέας παιδιών που ευχαρίστησε την εργαζόμενη που τους διόρθωσε την παραγγελία αφήνοντάς της μια γυάλινη κούπα και βάζοντας μέσα ένα χαρτί με το σημείωμα: «Σας ευχαριστούμε για τις πατάτες. Η παρέα με τη λάθος παραγγελία».


Η ανάρτηση:
«Θα ήθελα να μοιραστώ κάτι πολύ όμορφο που έγινε εχθές σε μαγαζί εστίασης σε μεγάλο εμπορικό κέντρο. Ήλθε μια παρέα με νέα παιδιά πήρε την παραγγελία της αλλά η κοπέλα του μαγαζιού έκανε λάθος.
Μόλις κατάλαβε το λάθος της φτιάχνει την σωστή παραγγελία και την δίνει στα παιδιά. Μετά από λίγο τα παιδιά έκαναν δώρο αυτό την γυάλινη κούπα στην εργαζόμενη και μέσα έβαλαν αυτό το χαρτί.
Πόσο όμορφο πόσο τρυφερό όλο αυτό. Σπουδαία παιδιά και μελλοντικοί σπουδαίοι ενήλικες».

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.