Μενού
parkingk
Πάρκινγκ | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Ξημερώματα Κυριακής… Παρκαδόρος νυχτερινού κέντρου διασκέδασης φορώντας φοσφοριζέ γιλέκο διακόπτει την κυκλοφορία σε κεντρικό δρόμο μπροστά στην επιχείρηση… Λειτουργώντας σαν αυτοσχέδιος τροχονόμος δίνει προτεραιότητα στα οχήματα που εξέρχονται στο πάρκινγκ της επιχείρησης… Θαμώνες που μέχρι την ώρα εκείνη διασκέδαζαν… Παράλληλα ταξί έχουν κλείσει τη μια λωρίδα κυκλοφορίας ενώ άλλοι θαμώνες κινούνται μεταξύ δρόμου και πεζοδρομίου… Και το ερώτημα είναι… Αν συμβεί κάποιο ατύχημα ποιος φέρει ευθύνη; 

Η έλλειψη επαρκών χώρων στάθμευσης σε πολλά νυχτερινά κέντρα διασκέδασης ήταν από παλιά ένα σοβαρό ζήτημα… Παράλληλα πολλοί θαμώνες για να αποφύγουν το κόστος στάθμευσης στους «παρκαδόρους» ή σε κοντινό οργανωμένο χώρο στάθμευσης παρκάρουν ανεξέλεγκτα τα οχήματα τους όπου βρουν. Αδιαφορώντας αν προκαλούν πρόβλημα στους κατοίκους της περιοχής. 

Το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης νύχτα και μέρα είναι πολύ σοβαρό με την Τροχαία και τις κατά τόπους Δημοτικές Αστυνομίες να μην έχουν βρει ουσιαστικά τρόπο επίλυσης τους

Την ίδια στιγμή παρκαδόροι που έχουν αναλάβει την ευθύνη στάθμευσης των οχημάτων των πελατών όχι μόνο σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης αλλά και σε χώρους εκδηλώσεων τοποθετούν από νωρίς κορίνες μπροστά και γύρω από τις επιχειρήσεις μην επιτρέποντας σε άλλους να αφήσουν εκεί τα οχήματα τους. Γιατί θα βγάλουν την κορίνα μόνο για τον πελάτη.  Έχουν δημιουργήσει το δικό τους χώρο αυθαίρετα… Εκμεταλλευόμενοι την απουσία της ΕΛ.ΑΣ. 

Το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης νύχτα και μέρα είναι πολύ σοβαρό με την Τροχαία και τις κατά τόπους Δημοτικές Αστυνομίες να μην έχουν βρει ουσιαστικά τρόπο επίλυσης τους… Επίσης το να κάνεις τα «στραβά μάτια» έχοντας να αντιμετωπίσεις τις «πιέσεις» τοπικών επιχειρηματιών που λένε πως αν βεβαιωθούν παραβάσεις θα χάσουν πελάτες με δεδομένη και την απουσία επαρκών χώρων στάθμευσης δεν αντιμετωπίζεται το ζήτημα. 

ΕΛΑΣ και Δήμοι πρέπει να κάτσουν σε ένα τραπέζι και πέρα από ευχολόγια να βρουν δραστική λύση στα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, στα οχήματα τροφοδοσίας που σταθμεύουν ανεξέλεγκτα μπροστά από επιχειρήσεις κλείνοντας συνήθως μια λωρίδα κυκλοφορίας για αρκετά λεπτά προκαλώντας κυκλοφοριακό πρόβλημα, στην κίνηση απορριμματοφόρων που συλλέγουν απορρίμματα σε ώρες αιχμής και στην ανεξέλεγκτη παράνομη στάθμευση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ακόμα και πάνω σε πεζοδρόμια δυσχεραίνοντας την κίνηση πεζών, ατόμων με κινητικά προβλήματα, μητέρες με παιδί σε καρότσι. 

Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους 3 στις 10 παραβάσεις αφορά στάθμευση στο πεζοδρόμιο, περίπου το 25% αφορά στάθμευση σε σημεία που απαγορεύεται με σήμανση και ένα 20% παράνομη στάθμευση σε διασταυρώσεις. Ως προς τα αίτια το αποδίδουν κυρίως στην έλλειψη αστυνόμευσης λέγοντας ωστόσο πως δεν γίνεται σε κάθε δρόμο να υπάρχει αστυνομικός οπότε είναι θέμα συνείδησης κάνοντας λόγο για αντικοινωνική συμπεριφορά. Όπως λένε μια από τις λύσεις είναι η λελογισμένη χρήση των ΙΧ αυτοκινήτων και η άλλη πτυχή να τηρείται αυστηρά ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αναφορικά με τη στάθμευση.