Μενού
μαρσο αναστασια 2025
NDP PHOTO
  • Α-
  • Α+

Παρατηρούμε στα MAD VMA 2025 την Αναστασία, παραμονές της κυκλοφορίας του νέου της album να συμπράττει σε μια περφόρμανς μαζί με τη Μαρίνα Σάττι και τη Γωγώ Τσαμπά για το παραδοσιακό «Τριανταφυλλάκι». Περνάνε καλά, χορεύουν, χαμογελάνε, τραγουδάνε κάτι που δεν είναι ούτε λαϊκό, ούτε ποπ, αλλά παραδοσιακό.

Ένας αέρας έλλειψης «κομπλεξισμού», αν μας επιτρέπετε τη λεκτική παρεκτροπή, υπάρχει εδώ, αλλά και κάποια επικοινωνιακά τρικ του παρελθόντος, που έχουν μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, μαζί με τα τηλεπαράθυρα της Χριστίνα Λαμπίρη και τα διαλείμματα διαφημίσεων με τρανς μουσική και εικόνες από το παγωτό Solero Shots (το οποίο μαθαίνουμε πως πωλείται ακόμα, αλλά οι διαφημίσεις του  με μπιτάτη μουσική έχουν εξαφανιστεί). Θα εξηγήσουμε. 

Παρατηρώντας ξανά την Αναστασία και την Μαρίνα Σάττι, το μυαλό μου πάει στο Instagram, εκεί όπου «χτίζονται» οι επικοινωνίες των ποπ σταρ, εκεί όπου κάθε ποστ είναι σαν καθρέφτης της δουλειάς τους και ψυχογράφημα μαζί. Κάτω από τις δημοσιεύσεις της Αναστασίας γίνεται πραγματικό πάρτι, από επώνυμα σχόλια. «Ζηλεύω» της γράφει η Σάττι σε δημοσίευση όπου βρίσκεται σε γήπεδο αμερικάνικου ποδοσφαίρου.

Σε άλλες δημοσιεύσεις της νεαρής τραγουδίστριας συναντάμε σχόλια από τη Josephine, από την Άσπα με emoji φωτιά και καρδούλες. «Φιλιούνται-αγκαλιάζονται» θα αναφωνήσει κανείς, ενθυμούμενος το γνωστό τσιτάτο του επαγγελματία ιντριγκαδόρου Ανδρέα Μικρούτσικου. Είναι όλη αυτή η αγάπη γνήσια;

Πιθανότατα όχι, αλλά και τι σημασία έχει; Αυτό που μένει όμως είναι η εντύπωση, ότι καμία gen z/μιλένιαλ σταρ της ελληνικής ποπ δεν μπαίνει στη διαδικασία να ζηλέψει άλλη συνάδελφο της ή ακόμα χειρότερα, να δημιουργήσει κάποιο "beef". Οι έριδες τύπου Άννα Βίσση vs Δέσποινα Βανδή ανήκουν εκεί που τις αφήσαμε, δηλαδή 20 χρόνια πριν, ανάμεσα σε εκκωφαντικούς τίτλους μεσημεράδικων και δηλώσεις από περσόνες τύπου Θοδωρής Ρακιντζής, που ήταν δεξιοτέχνες στο να φτιάχνουν «κλίμα» και να συντηρούν θόρυβο υπέρ ή κατά κάποιας πλευράς.

Οι σύγχρονες ποπ σταρ της εγχώριας παραγωγής γράφουν λιγότερα τραγούδια (η ατάκα «έχω νέο άλμπουμ» μοιάζει να προκαλεί μεγαλύτερη αμηχανία παρά ενθουσιασμό σε όποιον ακροατή γεννήθηκε μετά το 2004) αλλά μοιάζουν να το διασκεδάζουν περισσότερο, να εκφράζουν άφοβα και αφιλτράριστα τη σεξουαλικότητα τους και να στηρίζουν η μια την άλλη. Ακόμα κι αν μέσα τους την ίδια στιγμή «βράζουν» από ξενέρωμα και αηδία. Συμβαίνει όχι μόνο στα stage της ποπ μουσικής, αλλά και στα γραφεία. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA