Έξαλλος ήταν ο Μεχντί Ταρέμι μετά το παιχνίδι του Ιράν κόντρα στο Ουζμπεκιστάν, καθώς στις δηλώσεις του έριξε τα... βέλη του κατά της ομοσπονδίας της χώρας του.
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού στάθηκε στην κατάσταση των γηπέδων στη χώρα του και στα στάδια των μεγάλων ομάδων, κάνοντας λόγο για ντροπή προς τους ανθρώπους της ομοσπονδίας.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr
- Σάκκαρη για τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Θα είναι μικρός με 500-600 καλεσμένους»
- Καύσωνας: Γιατί τα σπίτια στη Γερμανία δεν έχουν κλιματιστικά
- Τριζόνια: Το νησί χωρίς αυτοκίνητα που ήθελε να αγοράσει ο Ωνάσης - «It's not for sale» είπαν οι κάτοικοι
- Ποιες παραλίες της Αττικής είναι «καθαρές» και ποιες ακατάλληλες για κολύμπι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.