Σκληρότερο lockdown αποφασίστηκε μετά τα rapid test που έγιναν στον οικισμό των Ρομά στην Ανθήλη Φθιώτιδας, χθες, Πέμπτη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το tvstar.gr, σε συνολικά 98 ανθρώπους βγήκαν θετικοί στον ιό οι 16, ενώ, παράλληλα, έγιναν 12 ακόμη μοριακά τεστ στις επαφές 44χρονου Ρομά που νοσηλεύεται με κορονοϊό στο νοσοκομείο της Λαμίας.
Τα στελέχη των κλιμακίων αναζήτησαν και την Ρομά που βρέθηκε θετική ϊό μετά από τεστ που έκανε στο νοσοκομείο της Λαμίας, ωστόσο είχε δώσει λάθος τηλέφωνο και στη συνέχεια δεν μπορούσαν να την βρουν. Η 51χρονη δεν εντοπίστηκε με αποτέλεσμα να μην γίνει ιχνηλάτηση των επαφών της.
Τα 16 κρούσματα στην Ανθήλη εντοπίστηκαν σε έξι διαφορετικά σπίτια και, πλέον, συνολικά οι θετικοί Ρομά στους οικισμούς της Ανθήλης και της Καμηλόβρυσης είναι 22, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα των μοριακών τεστ.
- Αμερικανικοί κινητήρες στα τουρκικά ΚΑΑΝ; Το deal των 700 εκατ. που βάζει «φωτιά» στο Κογκρέσο
- Τέλος η Φαίη Σκορδά και το Buongiorno από το Mega - Τι συνέβη πριν το διαζύγιο «βόμβα»
- Κουφονήσια: Σοκ με τον αιφνίδιο θάνατο 23χρονης – Κατέρρευσε στο δωμάτιο με τον σύντροφό της
- Από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό ο Μουσταφά Φαλ: Στα πράσινα για τα επόμενα 3 χρόνια
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.