Σκληρότερο lockdown αποφασίστηκε μετά τα rapid test που έγιναν στον οικισμό των Ρομά στην Ανθήλη Φθιώτιδας, χθες, Πέμπτη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το tvstar.gr, σε συνολικά 98 ανθρώπους βγήκαν θετικοί στον ιό οι 16, ενώ, παράλληλα, έγιναν 12 ακόμη μοριακά τεστ στις επαφές 44χρονου Ρομά που νοσηλεύεται με κορονοϊό στο νοσοκομείο της Λαμίας.
Τα στελέχη των κλιμακίων αναζήτησαν και την Ρομά που βρέθηκε θετική ϊό μετά από τεστ που έκανε στο νοσοκομείο της Λαμίας, ωστόσο είχε δώσει λάθος τηλέφωνο και στη συνέχεια δεν μπορούσαν να την βρουν. Η 51χρονη δεν εντοπίστηκε με αποτέλεσμα να μην γίνει ιχνηλάτηση των επαφών της.
Τα 16 κρούσματα στην Ανθήλη εντοπίστηκαν σε έξι διαφορετικά σπίτια και, πλέον, συνολικά οι θετικοί Ρομά στους οικισμούς της Ανθήλης και της Καμηλόβρυσης είναι 22, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα των μοριακών τεστ.
- Γυναικοκτονία στη Δράμα: Τη χτύπησε με σιδερόβεργα και ύστερα τη μαχαίρωσε στην πλάτη - Σε σοκ ο 16χρονος γιος
- Μάρω Κοντού: Στο νοσοκομείο «με σοβαρό πρόβλημα» η αγαπημένη ηθοποιός
- Το μήνυμα νίκης του Τσίπρα, τα βαριά ονόματα στην Περιφέρεια και οι μεταγραφές της Καρυστιανού
- Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Είστε έτοιμοι»; - Η ανάρτηση... μυστήριο
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.