Επισημαίνοντας την ιδεολογική άβυσσο που χωρίζει τον ίδιο και τον Δημήτρη Κουφοντίνα, ο Διονύσης Τεμπονέρας υπογραμμίζει ότι πιθανός θάνατος του καταδικασμένου για τη δράση του στη 17 Νοέμβρη θα σημαίνει ήττα του κράτους δικαίου.
«Τριάντα χρόνια μετά, οι ηθικοί και πολιτικοί αυτουργοί της δολοφονίας Τεμπονέρα, προετοιμάζουν την φυσική εξόντωση(δια παραλείψεως) του απεργού πείνας, κρατούμενου, Δημήτρη Κουφοντίνα, που ζητά την εφαρμογή ενός άδικου νόμου.
Διαφέρουμε κ. Μητσοτάκη και κ. Μπακογιάννη.
Εμείς επιλέξαμε να μείνουμε θύματα, για να μην υπάρξουν άλλα θύματα.
Θύτες δεν γίναμε ποτέ…» γράφει στην ανάρτησή του ο γιος του Νίκου Τεμπονέρα.
Ολόκληρη η ανάρτησή του:
Διαβάστε ακόμα
Σεβαστίδης για Κουφοντίνα: Ο μεσαίωνας δεν ξεριζώθηκε ακόμα
Το Facebook απάντησε γιατί αφαιρούνται σχόλια για τον Δημήτρη Κουφοντίνα
- «Μπορεί να έχω διακόψει και λόγω στύσης»: Απρόοπτα και αστεία από τα γυρίσματα ερωτικών σκηνών
- Δημοσκόπηση GPO: Σε άνοδο ΝΔ και ΕΛΑΣ - Σταθερό το ΠΑΣΟΚ, νέα υποχώρηση της Καρυστιανού
- Σάκκαρη για τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Θα είναι μικρός με 500-600 καλεσμένους»
- Αλέξης Τσίπρας: Οι 5 άμεσες παρεμβάσεις ανακούφισης των πολιτών και το δίλημμα των εκλογών
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.