Με διαφορά λίγων εβδομάδων πέθαναν μάνα και κόρη από επιπλοκές του κορονοϊού, σε ένα χωριό της Ημαθίας. Οι άτυχες γυναίκες είχαν εμπιστευτεί τον πνευματικό τους, που ήταν κατά των εμβολίων, όπως καταγγέλλει μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο γιος της 60χρονης.
Ο Γεώργιος Διαμαντίδης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Προσπαθούσα εδώ και κοντά έναν χρόνο να πείσω τη μητέρα μου να κάνει το εμβόλιο, αλλά η μητέρα μου φοβόταν στην αρχή. Συμβουλεύθηκε τον πνευματικό της και ο πνευματικός της της λέει «τέκνο μου, μην το κάνεις, δεν υπάρχει λόγος. Θεός υπάρχει, αν γίνει κάτι ο Αγιος Λουκάς θα έρθει».
Ενα μεγάλο μέρος των κάτοικων στο Ζερβοχώρι δεν έχουν εμβολιαστεί, πάρα το γεγονός ότι αρκετοί συγχωριανοί τους έχουν χάσει τη μάχη για τη ζωή. Ξεσπώντας, ο γιος της γυναίκας που πέθανε ανεμβολίαστη, στα 60 χρόνια της, λέει «κακία έχω, γιατί αυτά τα άτομα που πέρασαν από τη μαμά μου, που ήρθαν στο σπίτι και ούρλιαζαν και τσίριζαν “γιατί έφυγες;”… Τι έφυγε; Εσύ έβαλες το χέρι σου να την στείλεις στον άλλο κόσμο. Γιατί να το κάνεις αυτό; Όλο το χωριό κλαίει, τόσα άτομα που ξέρουν την μαμά μου, πόσο καλή ήταν, πόσο έξυπνη… Γιατί ήταν τόσο ευκολόπιστη;»
- Χανιά: Βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις η αιτία θανάτου της Σταυρούλας - Σοκάρει η απολογία του δράστη
- Πύρινα μέτωπα σε Βοιωτία και Θεσσαλονίκη: Κλειστή η εθνική οδός - Τέσσερις συλλήψεις για φωτιά
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στέλλα Μπεζαντάκου: «Με δούλευαν» - Ο λόγος που κατέθεσε αγωγή 30.000 ευρώ κατά της Μαρίνας Σάττι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.