Μενού
  • Α-
  • Α+

Νέα διάσταση στο μοιραίο τροχαίο δυστύχημα με την Ferrari 488 Pista, που στοίχισε την ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό δίνει, μέσω του Reader.gr, ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, αναφέροντας ότι πληροφορήθηκε ότι το supercar των 700 ίππων δεν ήταν αγορασμένο αλλά νοικιασμένο από τον άτυχο επιχειρηματία. Οπως γίνεται αντιληπτό το στοιχείο αυτό, εφόσον επιβεβαιωθεί, αναμένεται να επηρεάσει την πορεία διερεύνησης του δυστυχήματος με τον κ. Κούγια να περιγράφει τα επόμενα νομικά βήματα στην κατεύθυνση ανάδειξης και απόδοσης ενδεχόμενων ποινικών και αστικών ευθυνών. 

Διαβάστε ακόμη: Τζώρτζης Μονογυιός: O Stan δεν απεγκλώβισε κανέναν - Τι λέει ο κολλητός του θανόντα που τον έβγαλε νεκρό από την Ferrrari

«Από αξιόπιστη πηγή πληροφορήθηκα ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν αγορασμένο αλλά νοικιασμένο. Ηταν νοικιασμένο από τον ίδιο τον Τζώρτζη. Περιμένω να μάθω από πού ήταν νοικιασμένο γιατί όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ σημαντικό αυτό και δίνει άλλη διάσταση στην υπόθεση ενώ βάζει και άλλα πρόσωπα στο κάδρο», σημειώνει ο γνωστός ποινικολόγος. Ο κ. Κούγιας εστιάζει στο γεγονός ότι η Ferrari, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των πραγματογνωμόνων, κινούνταν με μικρή ταχύτητα πριν την πρόσκρουση, εντοπίζοντας πιθανή βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης ή ανάρτησης. 

«Το δεύτερο, που είναι πολύ σημαντικό είναι ότι σε συνεργασία με πραγματογνώμονες και σε συνδυασμό με τους αυτόπτες μάρτυρες το αυτοκίνητο πήγαινε με 70-75 χλμ./ώρα. Συζητώντας με ανθρώπους, οι οποίοι γνωρίζουν τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, με την ταχύτητα αυτή το αυτοκίνητο είναι πιο αξιόπιστο από τρένο. Δεν εκτρέπεται ποτέ. Ακόμα και αν έχεις απενεργοποιήσει τα συστήματα antispin. Θα μπορούσε να υπάρχει πρόβλημα εάν πήγαινε με 250 χλμ./ώρα. Οσον αφορά αυτό που συνέβη έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα με τους πραγματογνώμονες ότι το αυτοκίνητο είχε βλάβη στο σύστημα διευθύνσεως ή στο σύστημα αναρτήσεως». 

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, «το διερευνούμενο από εμάς θα είναι στο μέλλον, και ανάλογα θα προσαρμόσουμε τις απαιτήσεις μας, εάν αυτοί που του νοίκιασαν, ή αυτοί, που του το πούλησαν, εάν πάρουμε την άλλη εκδοχή, γνώριζαν ότι υπάρχει βλάβη και του το φόρτωσαν στην κυριολεξία γιατί από ότι έχω μάθει αν έχεις βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ξεπερνάει τα 50.000 ευρώ η επισκευή του». 

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κούγιας επισημαίνει ότι «διερευνώ εάν πράγματι το αυτοκίνητο είναι νοικιασμένο και δεν είναι αγορασμένο και επίσης ποιος του το νοίκιασε, ποιος μεσολάβησε. Ο πρώτος στόχος μας είναι να αποδείξουμε τη βλάβη, που είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί χωρίς βλάβη δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, που είδαμε στα βίντεο. Ο δεύτερος στόχος μας είναι, ανεξάρτητα εάν είχε βλάβη και δεδομένου ότι υπάρχει μια παράλειψη εκ μέρους της περιφέρειας και δεν γνωρίζω εάν είναι και του δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, για ποιο λόγο ενώ έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα και ο Νόμος τούς υποχρεώνει στη νησίδα, που έχει δέντρα, να έχουν βάλει προστατευτικές μπάρες, δεν έχουν βάλει. Οπότε ο επόμενος στόχος μας θα είναι σε επίπεδο αποζημιώσεως κατά όλων αυτών των προσώπων και από την άλλη μεριά υπάρχει και ποινικό αδίκημα γιατί εάν γνώριζαν ότι το αυτοκίνητο έχει βλάβη και του το έδωσαν είναι έκθεση σε κίνδυνο ζωής και είναι κακούργημα, εάν δεν το γνώριζαν είναι αστική αποζημίωση. Επίσης έχουμε ποινικό αδίκημα από τους υπευθύνους της περιφέρειας ή του δήμου, που δεν έχουν βάλει στο σημείο αυτό προστατευτικές μπάρες». 

Αναφορικά με την πυρκαγιά, που εκδηλώθηκε στην Ferrari αμέσως μετά την πρόσκρουσή της στο δέντρο, ο ποινικολόγος τονίζει ότι «οι πραγματογνώμονες θεωρούν αδικαιολόγητο με την ταχύτητα, που πήγαινε το αυτοκίνητο, να υπάρξει πυρκαγιά. Υπάρχουν κάποια σωληνάκια, που ψεκάζουν τον κινητήρα ανάλογα με την πίεση, που δίνεις στο γκάζι. Εάν η πίεση είναι της τάξης των 70 χλμ./ώρα οι στροφές του αυτοκινήτου είναι στο ρελαντί. Εφόσον είναι άθικτο το ρεζερβουάρ ο μόνος τρόπος για να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο είναι από τα σωληνάκια. Αρα έχουμε και εκεί μια πολύ σημαντική βλάβη εκτός των άλλων συστημάτων».