Μενού
tempi - treno
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Ενα παλαιότερο περιστατικό με τα κλειδιά, δηλαδή με τη μη αλλαγή των κλειδιών από τον κλειδούχο, αυτόν που αλλάζει την πορεία του τρένου χειροκίνητα, ή με τη λάθος τοποθέτησή τους έρχεται στο φως της δημοσιότητας μετά και την τραγωδία, που σημειώθηκε στην Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων. Το θέμα, μάλιστα, κρίθηκε αρκετά σοβαρό, όμως δεν πήρε ποτέ διαστάσεις, καθώς δεν καταγράφηκαν νεκροί από τον εκτροχιασμό του τρένου. Οπως αναφέρει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος και το Mega, το περιστατικό σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2020 στο Ξυλόκαστρο και στον προαστιακό σιδηρόδρομο, στο οποίο και ισχύει πανομοιότυπο καθεστώς με το σιδηροδρομικό δίκτυο, που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες έγινε λάθος στο κλειδί, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί μία επιβατική αμαξοστοιχία, αλλά, ευτυχώς, σταμάτησε και δε θρηνήσαμε θύματα. Μάλιστα, και τότε είχε γίνει αναφορά ότι δεν υπάρχει το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, σηματοδότησης και ότι θα έπρεπε να εγκατασταθεί το συντομότερο δυνατόν, αίτημα που δεν εισακούστηκε, με αποτέλεσμα την περασμένη Τρίτη (28/2) 57 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους. Η αναφορά για τις ελλείψεις έγιναν από σιδηροδρομικούς, οι οποίοι ζητούσαν και να λυθούν το συντομότερο δυνατόν οι ελλείψεις.

Σχετικά με τη περίφημη σύμβαση για την τηλε-ειδοποίηση, άξιο αναφοράς είναι ότι άγγιζε τα 43 εκατομμύρια ευρώ, ήταν να εγκατασταθεί το 2016 και ανατέθηκε σε δύο εταιρείες. Οπως αναφέρεται, οι δύο εταιρείες από τη στιγμή που ανέλαβαν το έργο, άρχισαν να προβάλλουν και κωλύματα για την εφαρμογή του, γεγονός που οδήγησε στο να μην τοποθετηθεί ποτέ το σχετικό σύστημα. Παράλληλα, υπήρχαν καταγγελίες για την εταιρεία, που ανέλαβε το έργο, ότι δεν είχε ανταλλακτικά για να τοποθετηθούν στους αισθητήρες.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA