Μενού
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Ολοκληρώθηκε, μεταξύ άλλων, και η απολογία του συμβασιούχου σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος εκτελούσε το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου την απογευματινή βάρδια και βρισκόταν στον ίδιο σταθμό με τον 59χρονο σταθμάρχη, ο οποίος αποτελεί και ένα από τα κεντρικά πρόσωπα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο συμβασιούχος σταθμάρχης αφέθηκε ελεύθερος, αλλά του επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι. Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους περιοριστικούς όρους συμπεριλαμβάνεται η εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα και η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

Ο συμβασιούχος κατέθεσε υπόμνημα και κάλεσε κατά τη διάρκεια της απολογίας του άλλους δύο μάρτυρες, συμβασιούχοι σταθμάρχες και οι ίδιοι, προκειμένου να στηρίξουν τα λεγόμενά του. Υπενθυμίζεται ότι ο συμβασιούχος σταθμάρχης θα έπρεπε να κάτσει μαζί με τον άπειρο 59χρονο σταθμάρχη μέχρι και τις 23:00 το βράδυ, όμως αποχώρησε από τη βάρδιά του. Στους ισχυρισμούς του ο συμβασιούχος υποστήριξε ότι είχε συγκεκριμένο ωράριο και επειδή ήταν συμβασιούχος δεν μπορούσε να κάνει υπερωρίες.

Μάλιστα, είπε ότι εκείνο το βράδυ έφυγε καθώς έπρεπε να προλάβει το τρένο, για να πάει στο σπίτι του στον Βόλο, είπε επίσης ότι δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ του τον πίνακα ελέγχου, αλλά και η μόνη βάρδια που εκτέλεσε μόνος του ήταν στον σταθμό του Βόλου. Οπως προαναφέρθηκε, ο Εφέτης Ανακριτής τον άφησε ελεύθερο καθώς πείστηκε με τα όσα είπε για το ωράριό του αλλά και τις αρμοδιότητές του, υπογραμμίζοντας ότι ως συμβασιούχος δεν ήταν αρμόδιος να κάνει υπερωρίες. Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι αύριο, Τρίτη (28/3) απολογείται ο πιο έμπειρος σταθμάρχης.

Τι είπε στην απολογία του

«Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή, είμαι συντετριμμένος για το δυστύχημα, λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Έχω ένα βάρος, νιώθω όμως ανακουφισμένος, με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ημουν ενισχυτικός, δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών». Ο 33χρονος που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από το πόστο του το μοιραίο βράδυ, υποστήριξε ότι μπορεί στο βαρδιολόγιο να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννιά ώρες, στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ, είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη. Κατέθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης, ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο εργασίας, αλλά ισχυρίστηκε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε ενημερωθεί ότι κάθε μέρα θα δουλεύει 8 ώρες. «Καθημερινά ερχόμουν με τρένο από τον Βόλο, όπου είναι η κατοικία μου, στη Λάρισα και εργαζόμουν από τις 14:00 έως 22:00. Για την επιστροφή μου στον Βόλο, μετά το πέρας του οκταώρου, επέβαινα επί της τελευταίας αμαξοστοιχίας για Βόλο περί ώρα 22:15 – 22:30».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA