Στο Αυτόφωρο εκδικάστηκε υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας στον Βόλο, με έναν 36χρονο να σημειώνει πως λόγω των εξαρτήσεών του, χτύπησε τη 39χρονη σύντροφό του με καρέκλα.
«Άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη» φέρεται να είπε ο 36χρονος στον Βόλο για το νέο συμβάν ενδοοικογενειακής βίας, ο οποίος χτύπησε τη σύντροφό του με μπουνιές, κλωτσιές και της έριξε καρέκλα.
Μάλιστα, σύμφωνα με το gegonota.news, ο 36χρονος αποπειράθηκε να της ρίξει και ένα τραπεζάκι, ενώ κατά τη διάρκεια της χθεσινής του απολογίας, ζήτησε συγγνώμη από τη σύντροφό του.
Η 39χρονη αποδέχθηκε τη συγγνώμη και την επιστροφή του στο σπίτι, ωστόσο η εισαγγελέας επέμεινε πως η δικαδικασία δεν μπορεί να τελειώσει με μια αποδοχή «συγγνώμης» και του απαγόρεψε να μείνει στο ίδιο σπίτι μέχρι τη Δευτέρα.
Τότε συγκεκριμένα, θα ολοκληρωθεί η διαμεσολάβηση με την 39χρονη να δηλώνει ότι πρώτη φορά τη χτύπησε με μένος, χωρίς ωστόσο να πείσει την έδρα.
- Χανιά: Οι χειρισμοί της ΕΛΑΣ που «έσπασαν» τον 43χρονο - Από το «θέατρο» στη συγκλονιστική ομολογία
- Λιονέλ Μέσι: Ο πρώτος των πρώτων – Δείτε τα 18 γκολ του σε Μουντιάλ
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στα Επείγοντα του «Γεννηματάς» ο απεργός πείνας από τα Προσφυγικά: Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να τον εξετάσουν
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.