Μενού
treno
Προαστιακός σιδηρόδρομος. | EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
  • Α-
  • Α+

Στην πλήρη διερεύνηση περιστατικού «για παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία» που αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα, προχωρούν πολύ προσεκτικά τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος σηματοδότησης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕ.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας, που απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ.

«Με δεδομένη την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων που εγγυάται διεθνώς η λειτουργία συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό», καταλήγει η ανακοίνωση του ΟΣΕ.

Διαβάστε ακόμη: Μετρό Θεσσαλονίκης: Ποιες ημέρες θα είναι δωρεάν το εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει το επόμενο διάστημα

Τι ανέφερε το δημοσίευμα

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Ριζοσπάστης, συρμός του Προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 05:00 το απόγευμα με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί στον Σταθμό του Κορινού, στην Πιερία.

Εκείνη την ώρα, όπως έγινε γνωστό, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός. 

Το ατύχημα στην Πιερία αποφεύχθηκε, σύμφωνα με την εφημερίδα, όταν οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος.

Αμέσως, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους. 

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA