Νοσηλευτής φέρεται να άσκησε σωματική βία σε βάρος 16χρονου κατά τη διαδικασία σωματικού ελέγχου, πριν την εισαγωγή του για νοσηλεία σε συγκεκριμένο ίδρυμα στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε η μητέρα του ανήλικου, το περιστατικό σημειώθηκε χθες το απόγευμα (13/5), στην παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της συμπρωτεύουσας.
Η καταγγέλλουσα έκανε μήνυση, αναφέροντας ότι εντόπισε σημάδια στο χέρι και στον λαιμό του παιδιού της, όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ, μεταφέρει το ΣΚΑΙ.
Ο 47χρονος νοσηλευτής συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και παραπέμφθηκε να δικαστεί για απλή σωματική βλάβη στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
- Το απόκοσμο ελληνικό νησί που πρέπει να προλάβεις να επισκεφτείς πριν γεμίσει τουρίστες
- Άνθρωποι και αντανακλαστικά: Πρώτοι στη δυνατή μουσική του γείτονα, τελευταίοι στις γυναικοκτονίες
- H πιο cool λέξη που λέγαμε μικροί στη γειτονιά, τώρα μοιάζει γραφικότητα
- Αυτές είναι οι 10 πιο ειρηνικές και ασφαλείς χώρες στον κόσμο: Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.